Montako kyykäärmeen puremaa sinulla on? Miten olet niiden kanssa menetyllyt?

Minua on kyy purrut jo lapsena ja sit pari kertaa sen jälkeenkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 05:51

Olen säästynyt kyyn puremilta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 01:21

Minun puremani ovat olleet paljon suuremman otuksen tekemiä. Olen purrut takaisin. Ja monesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 07:23

nolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 07:35

Ei ole kyyt purreet eikä isommatkaan käärmeet. 4-metrinen kuristajakäärmekin on ollut kaulassani eikä sekään edes rutistellut. Lapsuudenkotini lähellä on käärmevuori ja kyitä oli tiellä joka kesä, mutta karkuun ne aina luikersivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 08:02

Olen toistaiseksi pysynyt väleissä kyiden kanssa.
Pureman saanut täytyy rauhoittaa ja raaja asettaa lepoon. Kyytabletteja on otettava heti ja hankkiuduttava lääkäriin.
Purema on harvoin hengenvaarallinen, mutta ikävä yllätys se kyllä on.

Lisätty: 25.11.2009 - 09:12

Opoy, on tälläkin kokoa. www.youtube.com/watch?v=Qa56...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 08:30

Ei ole kyykäärme päässyt puremaan. Kyytabletteja (ei ne kuulemma mitään auta) on aina hankittu uusia kun käyvät vanhaksi. Autioon synnyintalooni ovat kyyt löytäneet nyt sisälle asti ja rapppujen ympäristössä niitä vilisee paljon. Lapsuudessani ei siellä ollut yhtään kyitä. Liekö eläimet ja muu asumismeteli pitäneet ne kilometrien päässä silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 08:43

Ei yhtään, onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 08:52

Tämä mato ei paljon kysele! Katso jos uskallat?

www.videot.org/maailman-pisi...aarme.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 08:53

Ei ole kokemusta kyykäärmeen puremista onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 11:01

ei onneksi yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 11:23

Onneksi ei ole minua päässyt kyy puremaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.11.2009 - 11:38

Puremalta olen toistaiseksi välttynyt, vaikka tuolla metsissä tulee kesällä paljon oltua marja ja sienireissuilla sekä muutenkin. Myös minä olen kuullut että siitä kyypakkauksesta ei ole mitään hyötyä. Sen ovat sanoneet ihan sairaalasta käsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.11.2009 - 13:39

ei ole yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2009 - 15:19

Olisi vähintään kaksi jos olisivat onnistuneet. Yritän kaikin tavoin kulkea eri polkua kuin ne matelijat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 15:47

o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 18:30

Tiettävästi ei ainuttakaan,mutta kerran pentuna uimassa aika rannassa,tunsin vedessä pistoksen kädessä ja siihen tuli kaksi pientä reikää,koskaan ei ole selvinnyt olisko ollut käärme uiskentelemassa ja minä osunut linjalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 03:53

Minullakin sama juttu kuin Patella, mutta osoittautui sittemmin jonkin muun öttiäisen puremaksi.