Missä on lähin uimaranta Calle Manuel Galiánia? Nortigo.

Avainsanat: torrevieja espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 16:12

Ainakaan noin kirjoitettuna en löytänyt ko. rantaa, löytyi kuitenkin Calle Manuel Mazarro Torreviejasta etelään (Nortigo-nimeä en löydä). Linkki: maps.google.com (siellä hakusanaks torrevieja?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2008 - 11:33

Torrevieja on rakennettu rannan läheisyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2008 - 21:26

tuo lähtöosoitteesi non vähän hankala paikannettavaksi, mutta varmasti joku allaolevista (mahdollisesti useampikin) on ihan liki?

Rannat
Torreviejassa on viisi päärantaa, ja kaikki näistä ovat saaneet Euroopan puhtaan veden sinisen lipun. Rannoilla on paljon paikallisia kuin turistejakin nauttimassa lämpimistä ilmoista ja ihanasti vilvoittavasta vedestä. Useasti rannalla näkee taiteilijoiden tekemiä hiekkateoksia. Useimmilla rannoilla on mahdollisuus myös harrastaa urheilua.
Playa de la Mata
Pisin hiekkaranta
Rannalla on laatoitettuja kävelypolkuja, mahdollisuus pyörätuolilla kulkemaan
Paljon erilaisia palveluja, kuten lasten leikkipaikka, ravintoloita, pysäköintipaikkoja, jalkasuihkuja ja ensiapupalvelua.
Saatavilla polkuveneitä, rantaurheiluvälineitä, aurinkovarjoja ja vuoteita
Playa del Cura
Muutama vuosi sitten uudistettu Paseo Maritimo kävelyranta johtaa rannalle.
Täydellinen tarjonta turistien mukavuudelle
Rannan läheisyydessä paljon palveluita, kuten hyviä ravintoloita, turisti kauppoja ja erittäin suosittu jäätelöbaari.
Lähellä keskustaa
Playa de los Locos
Yksi suosituimmista rannoista
Kutsutaan myös nimellä El Salaret beach
Paljon erilaisia palveluja, kuten ravintoloita, jalkasuihkuja, ensiapupalvelua ja pysäköintipaikkoja.
Kesällä toimii info-piste
Laatoitettuja kävelypolkuja, mahdollisuus pyörätuolilla kulkemaan
Saatavilla mm. polkuveneitä, rantaurheiluvälineitä
Playa del Acequion
Ranta on lähellä Torreviejan venesatamaa
Rannalla käy paljon turisteja
Päivittäin järjestetään vierailu vetäjän kera
Playa de Naufragos
Hieno hiekka ja loiva rinne ulottuvat kivialueelle asti
etelän kalliollinen osa on sopiva kalastajille
Pohjoinen telakka ja lännen satama, tekevät rannan vedestä leimatun
On suositeltu vapaa-ajan vietto paikka.

members.fortunecity.com/cybe...vieja.html

www.elsamar.com/torrevieja/

www.elsamar.com/torrevieja/rannat.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 03:03

playa de los Locos on se ranta, joka on siinä lähimpänä.