Onko joku muu uutisraivooja?

Minä raivoan kotona kun nuo uutistenlukija ämmät puhuu puutaheinää TV:ssä.

Lisätty: 24.11.2009 - 16:18

Nykäsestäkö?

Avainsanat: uutisraivooja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 16:23

Kuunteleppas jumppis joskus pientä paikallisradiota sieltä sitä vasta
puhetta tulee, tänään ihan merkkasin toimittajan sanoja muistiin niitä
tässä muutamia 15 minuutin aikana kuulemaani: toi, tota, ku oon sulkee
ovee, öö, mä, sä, mit mä meinaa, pitkässä juoksussa. Siis ei Suomenkielestä
tietoakaan kyseisellä toimittajalla. (tämän seudun yksityinen paikallisradio)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 16:16

No, mitä ne ämmät nyt TVssä haastelee?Kerrohan sinä lisää,mulla ei ainakaan ole mikään peli päällä.Yleensä en ole uutisraivooja,korkeintaan uutishekottaja,kun tulee joku hauska poliittinen moka tai uutinen Matista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:17

Kyllä on. Hyvä ystäväni ja lapsuuden aikainen leikkitoverini Jaakko Tepon tuplakokoelman "Sammakkoprinssi - Kaikki levytykset 1987-1993". Kokoelma sisältää muun muassa artistin neljännen albumin "Uutisraivooja" sekä maamme kautta aikain menestyneimpiin livetallenteisiin lukeutuvan "Parhaat vitsit"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:29

Mikään ei vedä vertoja kotikiusatuille anonyymeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.11.2009 - 16:48

Jos kuulen uutisen joka on mielestäni puutaheinää tai muuten täysin arvoton, kommentoin sanomalla, joo, joo. Miksi kiduttaisin itseäni raivoamalla. Muut tekee sen kyllä puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:51

Jo journalistien koulutusohjelmaan kuuluu: "jutussa tarvitaan yksi tosiasia, muu voi olla legendaa". Legenda myy artikkelia ja ohjaa jopa kansalaistoimintaa. Uskoo kuka uskoo tai ei. Kanteen voi aina nostaa tullessaan loukatuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 17:00

Kyllä minä jollakin tavalla olen, en lue yleisönosaston kirjoituksia koskaan, tulee kuumia aaltoja minulle kun ihmettelen että ihmiset viitsivätkin kaikista pienistä asioista valittaa vaikka on paljon työttömyyttä, leipäjonot pitkiä, ihmisillä hätä kun työttömyyskorvauksia joutuu kuukausia odottamaan, niin kitistään jostakin lehtipuhaltimen äänestä , tai koko maa menee sekaisin jostain Vanhasen olemattomasta lautakasasta, helkuta taas tuli kuuma aalto kun mietin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 17:50

siihen on jotenkin tottunut että uutisiin lipsahtelee kaikenlaista (joka sitten perästäpäin korjataan), mutta kun on katsellut jonkun 'asiaohjelman' tai 'dokumentin' ja tajuaa että koko juttu oli ihan tyhjän päällä, silloin tuppaa veret kiehumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:33

Onneksi voi pistää toosan kiinni, jos liikaa alkaa raivostuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:41

En oo raivooja. Vaihdan kanavaa, jos ei joku asia kiinnosta. So simple!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 06:35

Paremminkin uudisraivaaja kun tänne asuntoon pitää yrittää saada tilaa kahden muun asunnon tavaroille. Ei mitään solu porukkaa vaan omaa tavaraa muista asunnoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.11.2009 - 13:40

Välillä olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 09:42

Kuulin eilisiltana, vai oliko tänä aamuan, TV.stä juttua savolaisj..ti jaakko teposta, oliko se palkittu jostain vai mistä oli kyse? Epämielyttävin esiintyjä mitä kuvitella saattaa...