Voi nyt vasta huomasin, että eilen on tullut napsuiltua tasan vuosi. Siispä kiitän teitä kaikkia mukavista hetkistä.

Vieläkös jatketaan?

Lisätty: 24.11.2009 - 18:06

Kiitos, kiitos ja virtuaalikippikset kaikille. Vilma voi paksusti ja taas se on niin kummallisen salaperäinen etten tiedä onko masussa elämää vai ei..?

Avainsanat: napsussa vuosi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 06:32

Kiitos ja onnea vaikka en ehkä olekaan ollut luomassa sinulle niitä mukavia hetkiä. En tosin tietoisesti ikäviäkään, mutta eihän täällä voi olla kaikkien mieliksi mitenkään.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille onnitteluista sekä kiitos joka ikiselle napsulaiselle, sinullekin. Ilman teitä ja napsua kulunut vuoteni olisi ollut tylsä ja iloton.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 15:56

Jatketaan vaan ja onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.11.2009 - 15:58

Jatka toki, ja onnea sinulle vuosipäivän johdosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:03

Onnea ihan sylintäydeltä, jatketaan vaan napsuttelua runsailla vastauksilla
ja kysymyksillä. Vilmalle myös terveisä, kuinkas se Vilma jaksaa masu täytenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:04

Onnea vaan ja kiitosta!Iloista odotusta!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:32

Nyt pitäis nostaa lasi kuohuvaa,mutta löytyy pelkkää keskaria ja kahvia ja keskarihan kyllä kuohuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 17:35

vuosi on hyvä alku,
tottakai jatketaan,
onnittelut ja otetaanpa lasilliset sitä virtuaali kuoharia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:09

nyt kerkee jo hämäläisetkin onnittelijoiden jonoon, vieläkö sitä virtuaaliskumppaa on jäljellä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:34

Onnea onnea! Jatka samaan malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 23:20

Onnea! ^^ Ja jatketaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 07:26

jatketaan! mulla tulee vasta helmikuussa vuosi

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.11.2009 - 13:40

Onnea onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 18:33

Onnea!