Olin jonkun pelisivun miljoonas käyttäjä ja voitin 3000€ mutta olen alaikäinen niin en saa soittaa toimistoon ja lunastaa rahoja.

Olin jonkun pelisivun miljoonas käyttäjä ja voitin 3000€ mutta olen alaikäinen niin en saa soittaa toimistoon ja lunastaa rahoja. Mitä teen??

Avainsanat: 3000€

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 16:06

Kerro vanhemmillesi et olet voittanut pelissä ja missä pelissä sekä millä sivulla.Voitto kuuluu sinulle vaikka vanhempasi voivat sen lunastaa sinulle sieltä. Toivottavasti sinulla on sinne puhelin numero minne soitatte perhhen jäsentesi kanssa.Kerro se heille et meiltä saa apua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 16:00

Pullasorsa panee äitinsä soittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:06

Pullasorsa pistä Äiti-sorsa vaakkumaan sinne toimistoon edustajanasi,varmaan sinä mamman kanssa voit tehdä diilin?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:33

Todennäköisesti huijausta koko juttu, ja luojalle kiitos että et omista luottokorttia ja olet alaikäinen. Eli näin on sattunut joillekkin olen kuullut: olet muka voittanut esim. 3000 dollarin arvoisen reissun ja itse maksat siitä sitte vaan jotain, ei ehkä kovinkaan pientä, vaan jopa 800 dollaria, joka ei oo paljoo 4 hengen lomasta johon kuuluu bahaman risteilyä, autoa yms.... Puhelua yhdistellään paikasta toiseen ja välillä on puhelimessa myös nainen (herättää luottamusta). yhdessä katselette nettisivuja ja noudatat ohjeita mitä saat. TODELLA VAKUUTAVAA HOMMAA...Kun päästiin oman osuuden maksuvaiheeseen ja pyysivät luottokortin numeroa, enkä sitä suostunut antamaan, nin puhelu loppui melko lyhyeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 17:17

Netti on täynnä sivuja, jotka ilmoittavat sinun olevan miljoonas kävijä. Ainahan joku hölmö voi mennä halpaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 17:24

Pelisivuilla voitan harvasa päivä milloi 5000€ milloin vähemmä milloin enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 17:38

tyypilliseltä huijaukselta näyttää ja jatko olisi varmasti sellaista kuin onttopohja jo kertoikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 18:52

Nyt vaan Mamma tai Pappa hommiin ja soittamaan ko. paikkaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:10

halvemmaksi tulee ohittaa ja unohtaa tuollaiset voitot kokonaan, huijausyrityksiä kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2009 - 20:27

Minäkin voitin. En vain usko siihen. Mainosjuttu oli ainakin minun kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 20:57

Niin niin, kaikkihan me voitamme joka päivä 3000 egee ja olemme miiljoonansia.
Jospa vain muistaisimme elää tätä oikeaa elämää, mitä se sitten itse kullakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 06:29

Pulla-ankka valehtelee sujuvasti tai sitten ei ole ymmärtänyt asiaa. Toisaalta jos sinulla ei ole omaa tilinumeroa niin voin lainata omaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.11.2009 - 13:41

Taitaa olla huijausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 15:40

jeee. mäki oon "voittanu" jo vuoden aikan 3 milj.

älä usko tollaseen paskaan tai oot pian sen 3000 köyempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:35

Ihan huu-haata.