Mihinkä luottaa enää?

Aloin selata Hesaria ja siellä on piirros Silja Europan kiertämisestä oikeaan koko yön. Uutisissa tv:ssä puhuvat että laivaa voi kääntää vain vasemmalle!?
Vai onko minulla käet seonneet?

Avainsanat: mahtava peräsin ja pulleat purjeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.11.2009 - 15:22

Eihän sillä ole mitään vaikutusta elämääsi, pyöri se laiva siellä vasempaan tai oikeaan. Ja sen kerrankos nuo uutiset ovat sinnepäin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 14:47

Kukulus kukulus, tai jotain muistaakseni sinne päin, meinaan se käki. Se pörrääminen oli kai ohjaus(keula)potkurilla aikaansaatu liike. Tuo vasempaan-juttu ilmeisesti taas koski ainoastaan peräsimen liikettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 15:42

Mukavaa vaihtelua välillä ettei aina vaan mennä suoraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:16

Onhan kirurgit leikanneet väärän käden erehdyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:38

Jospa Hesarin ja TV-uutisten toimittajilla on oikea ja vasen eri puolilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:44

Vai käet seonneet! Eipä hätiä, jos muuten käyt ja kukut!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 22:52

en nyt noita lähteitä tutkinut, mutta voisikohan olla niin että toisessa jutussa puhuttiin siitä naisten-oikeesta

(runsaasti kokemuksia naiskuskien oikea/vasen käsityksistä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 06:20

Kyseessä lienee peilikuvajuttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 04:27

Soh! Ei saa naurattaa. :D