Miksi tyräleikkauksiin ei saa nukutusta...

...noin vuosi sitten olin tyräleikkauksessa niin pyysin lääkäriltäni semmoista
pitempi aikaista nukutusta vaikka 3 vuotta eteenpäin. Lääkäri kysyi miksi niin
pitkän unen haluaisin, sanoin siihen silloin olisi hyvä niin pääsisi tästä
lamasta eroon tietämättä mitään. Ei mokoma suostunut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 15:56

Meinasivat varmaan että liian helpolla pääsisit, kyllä sinunkin täytyy tämä lama kärsiä.Niin me muutkin .

Kysyjän kommentti

Kiitos asiantuntevasta vastauksestasi, kärsitään vaan lama loppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 13:46

En kyllä nyt ymmärtänyt yhtään kysymystäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 13:47

arveli varmaan ettet tuosta enää paremmaksi muutu vaikka kuinka pitkään koomassa pidettäisiin

(vakavampien onnettomuuksien uhrien toisinaan annetaan olla pitkiäkin aikoja koomassa toipumassa takaisin elämään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 14:04

Olet yli-ikäinen. Lapset saavat tyräleikaukseen nukutuksen, tosin se ei ole kolmea vuotta vaan noin puolentoista tunnin mittainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 14:08

Minkälainen tyräleikkaus oli sinulla kysymyksessä...Ainakin palleatyrä leiikausta aika hankala saada...lääkäri sanoo syö ysein ja vähän kerralla...niin ei tarvitse jatkuvasti oksentaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 14:25

Oudonpuoleinen kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 15:14

Eihä siitä menemisestä mitään tule, että tyrät rytkyy jos nukuksissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:37

Ja sitten kirurgi alkoi tyrimään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2009 - 20:22

Olisitpa älynnyt pyytää hieman lyhyemmän nukutuksen. Niillä ei varmasti ollut varastossa niin suurta satsia että olisivat saaneet sinut tainnutettua kolmeksi vuodeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 11:38

Aivan niin,lääkäri-setä varmaan ajatteli,että mienaat päästä kuin koira veräjästä tältä lamalta tai kiusa se on pienikin kiusa ;-)