Tulipa kylmät väreet pintaan

Televisiosta alkoi jumalanpalvelus kovalla äänellä kun sitä ennen oli ihan hiljaa. Säpsähdin kun emäntä on juuri NYT klo 12.30-13.30 leikkauksen jälkeen nukutuksessa. Hänen poikansa on Keski-Suomen keskusairaalassa nukutus sairaan hoitaja. Sattui vain eri osastolle työvuoro listoilaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 14:05

Toivottavasti emäntä on jo heräillyt ja kaikki hänellä hyvin. Pikaista paranemista!

Kysyjän kommentti

Kiitos myötätunnostas. Muija leikkaus onnistu tällä kertaa "kai" aika näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 14:03

Tuollainen pelästyttää - miettii onko se jokin enne.
Uskokoon ken tahtoo - suurin osa tämän elämän tapahtumista on kiveen jo hakattu. kait.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 14:42

Mahtoiko emäntä ja TV olla samassa paikassa? Entä se anestesiahoitaja, oli sairaalassa varmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:34

Lähetyksissä ei ole äänitarkkailut paikalllaan,edellinen liian hiljaa ja jumalanpalvelus liian kovaa...luulisin selitys.Toivottavasti emäntäsi leikkaus mennyt hyvin!
Muuten olisiko saanut hoitaa äitinsä nukutuksen,en tiedä Suomen käytäntöä,mutta tv-sarjoissa ei esim.lähisukulaista voi leikkauslääkäri leikata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 18:58

Muistat varmasti:J....a suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat joita en voi muuttaa
Rohkeutta muuttaa mitkä voin
ja viisautta eroittaa nämä toisistaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2009 - 20:20

Se jumalanpalvelus sattui tulemaan silloin kun se oli suunniteltukin. Ei kannata tuollaisesta säpsähtää. Tähän mennessä asiat ovat varmaan jo ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 20:57

kun tilanne on jo varmaan ohi, toivottavasti onnellisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 22:32

minäkin säpsähin kun jorma eno invapenkistä lattialle putos ja sammu. jormakin oli alkoholisti ja hieman laho latvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 23:22

Toivottavasti kaikki meni hyvin, vikaa vaan äänentoistolaitteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 23:45

No en ihmettele yhtään vaikka säikähdit! Pikaisia paranemisia sinne! ^^