Kuinkahan monta sataa tuntia pitää...

...napsuilla että saa esim. vaikka 30 000 pistettä.
Tuli mieleeni kysymys tuosta kolmen kärjestä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 14:10

Kohta vuosi mennyt eikä vielä pariakymmentäkään. Mää ei tiiä sano viron tyttökin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ja samalla kiitos kivasta huumoristasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 12:38

Onneksi on muutakin elämää,kun napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 12:46

Eikös tuo linkityksillä ja matkakokemuksilla näppärältä matkaajalta onnistu muutamassa tunnissa. Meiltä normaaleilta napsuttelijoilta siihen menee hyvin kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 13:19

kerralla tuskin koskaan olen ollut varttia kauempaa, aina ohi mennessä vilkaisen ja saatan jotain tokaistakin, mahdoton noita pätkiä on yhteen laskea, mutta niin pitkään kun en huomaa sen ajan olevan jostain tärkeämmästä pois en ole huolestunut

(kun on rittävästi sitä muutakin elämää, napsu-vastaukset tulevat ihan itsestään ihan kuin sentit dna:lta)

Lisätty: 24.11.2009 - 17:45

pahus sentään, Saunalahdeltahan ne, no pääasia ettei omalta operaattorillta, luulisivat kylillä vielä köyhäksi jos olis taskut täynnä senttejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 14:02

Ne sentit tais tulla Sanunalahdelta. Tunteja en tiedä enkä edes arvaile. Seikkailen täällä vain esim. ollessani pakotettu sisätiloihin sekä pelkästä mielenkiinnosta muita ihmisiä kohtaan. Joskus tulee hyviä vastauksia ja nauraakin saa hetkittäin ihan makoisasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:38

VVltä tuli johtoportaan selkeä viesti ja selvitys,samoin meikkäkin tekee,"ohikulkiessaan" tulee tsekattua ja jotain tokaistua,kasassa >20.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:42

Mitäpä niitä pisteitä laskemaan. Parempi pitää vain koko juttu hauskana hupina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2009 - 20:15

Noinhan noita ropisee harvakseltaan kuin Plussa-pisteitä. "Työminuutteja" on mennyt huomattavasti enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 21:04

Melekosen monta ja kokoajan vaan enempi!
Näi o.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 06:18

Pisteitä tärkeämpää lienee asiallinen vastaus. Tämä ei sitä ole mutta on joku muukin joskus epäonnistunut pysyäkseen huipulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 04:39

Ajanviete on tärkeämpää kuin pisteet. Joskus jotain opinkin vastauksista. Vaan yleensä ottaen tämä on viihdettä. Sitä ei pidä unohtaa. :)