Kukkiiko kenenkään pihalla vielä kasveja ? minulla kuusama ja ruiskaunokki kukkii ja siemeniä kun laitoin niin ylös jo tulevat..

keväällä vasta piti niiden tulla, miten niiden nyt mahtaa käydä kun pakkaset tulevat ( jos)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 11:32

Piti oikein tarkistaa,ei enää kuki mikään,mutta kyllä pakkaset vie uudet alut,voivat kyllä nousta keväällä uudestaan.

Kysyjän kommentti

Minusta ystäväni vastauksesi oli hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 11:49

Pelakuut kukkii ja voi hyvin.Viime vuonnakin jouluun asti!Hoitelen sivutyönä vähän kaupungin kukkia ja viherkasveja.Keväällä testasin etiikö esim.tulppaanit kukkia kun sipueita laitoin huhtikuun lopulla maahan ja hyvin kukkivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 12:36

Muutamia sinisiä orvokkeja kukkii, ne on aina kukkineet pitkään.
Muut onkin sitten talviunilla niinkuin pitääkin tässä vaihetta talvea olla,
jaksavat sitten ensi keväänä loistaa paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 12:48

Minulla kukki toi komea iso makasruoho..missä on isot marjapuuron väriset kukkaset..todella ihana vielä näin möyhään..saa silmäälle iloa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 13:26

orvokit kukkii täyttä päätä, vaikka jouluun asti jos ei lumi peitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 14:35

Muutama orvokki oli maalla kukassa, viime viikonloppuna huomasin. Näytti että lisää nuppuja oli kehittymässä ja kukkai tulee lisää ellei kylmyys yllätä. Yksi kasvi jonka nimeä en tiedä, kasvaa mutta ei kuki eli uusia lehtiä muodostuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2009 - 16:36

Tein tänään viimeiset pihatyöt kun lumet sitten kuitenkin lähti. Orvokki tekee nuppuja samaten hanhikki oli paikoin vielä kukassaan ja uusia nuppuja näkyi. Uusia kukan alkuja nousee perennoihin ja pensaissa on isot silmut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:43

Meillä kukkii semmonen pensaannäköinen,missä violetit ruiskaunokkikukat ja jättimaksaruoho,toivottavasti sipulikasvit ei herää pönkimään penkistä,niiden käy muuten köpösti talven tullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 23:28

Pelto-orvokit kukkivat yhä, huomasin päivällä kun hommin pihalla.