miten ihmeessä treeltä pääsee helposti ja suht halvalla puuhamaahan?

Avainsanat: puuhamaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 00:48

Liftaamalla! Kokeile ja tee matkastasi elämys!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 13:05

kokeile kimppakyytiäjos sillä pääsisi ilmaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2008 - 15:15

Teemapuisto Puuhamaa sijaitsee Tervakoskella, 15 kilometriä Riihimäeltä pohjoiseen. Puuhamaahan pääsee matkahuollon linja-autoilla, jotka ajavat Helsingin ja Hämeenlinnan välillä. Ne pysähtyvät 10.8. saakka tarvittaessa Puuhamaassa. Hinnasta en tiedäkään sitten....selviää (taksa) varmaan matkahuollosta kysymällä.?

Lisätty: 29.07.2008 - 15:17

Nythän mä vast hokasin; onks toi kysymyksessäsi oleva 'treeltä' mahd. Tampere?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 11:40

Käytä linja-autoa tai kimppakyytiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 20:59

Puuhamaita löytyy Tampereelta. Käytä niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2008 - 00:44

voi luoja mitä vastauksia "Käytä linja-autoa tai kimppakyytiä." / "Puuhamaita löytyy Tampereelta. Käytä niitä." , ajattelin että jos joku olisi sattunut tietämään pääseekö suoraan bussilla tampereelta jne...