Oletko iltasyöppö?

Avainsanat: iltasyöpöttely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 22:32

olen sellainen 24 / 7 syöppö, aina kelpaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 22:33

Illalla en niinkään syöpöttele, mutta aamuyöstä saatan paistaa muutaman krakovanmakkaran, JA SYÖDÄ NE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 22:35

En todellakaan..syön päivän aikana senverran..että illasta ei tarvi syödä..paitsi jos jotakin vielä tekee illasta mieli..niin voi syödä jukurtin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2009 - 22:35

En syö kovin myöhään paitsi poikkeustapauksissa. Joskus on niin nälkä nukkumaan mennessä, että on pakko pistellä voikkari nenän alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 23:11

Nyt puolen yön aikaan se sininen lenkki alkaakin maistua.....Kukas sitä nyt aamulla syö kun koko yön on levännyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 00:38

Olen ilta-ja aamusyöppö,keskellä päivää ja iltapäivällä maistuu sekä illallisella suden nälkä.Aina nälkä ja koko ajan jano ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 01:18

kyllä minullekin kelpaa aina hereillä ollessa, varsinkin yöllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 01:38

syön yleensä kun on nälkä

Lisätty: 24.11.2009 - 01:40

ja välillä mun ilta on aamu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 02:56

Pidän iltapalan aika kevyenä, jotta saan unen päästä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 06:26

Ei kellon-ajalla ole niinkään väliä ,vaan laadulla ja määrällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 09:36

Pientä napostelua, jäätelöä ja pähkinöitä menee liikaakin. Vai onko se sittenkään syömistä. Ehkä paremminkin lisäkilojen hankintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 10:23

En syö mitään muuta illalla kuin hedelmän. koska muuten lihon helposti jos mässään jotain isompaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2009 - 11:01

Vain silloin kun otan tietyn lääkkeen jonka jälkeen vatsani vaatii syötävää, niin no kyllähän minä silloinkin syön kun tulee muuten vain nälkä. Pitää sitä huikopalaa ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 14:54

En ole mutta toki työstä kotiin mentyäni asiaan kuuluu jokin pieni iltapa. Hedelmiä ainakin ja jotain muuta, mitä milloinkin.
Eilisiltana tuli harjoitettua ilasyömistä, vuosikokouksen jälkeen oli buffet , aika kevyttä eli karvispitoista (oliiviöljy valui kyllä...), lasi viiniä palanpainikkeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:44

Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 23:47

Kyllä ehkä olen, iltaherkuttelija enemmänkin. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 05:45

En varsinainen syöppö. etenkään jos olen syönyt illalla kunnolla. Desin verran banaanilastuja voin ottaa ja kupin teetä mutta miksi ahtaa pullaa naamariin jos ei ole kunnon nälkä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.11.2009 - 19:26

Kyllä olen!