mikä on nettiosoite josta saa tilattua tallinasta viinaa helsinkiin rantaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2008 - 21:01

Alkoholin nettikauppa on - vastoin yleistä luuloa - laitonta. Tämän kannan on ottanut Sosiaali- ja terveydenhuollon tuotevalvontakeskus STTV. Se määrittelee, että alkoholia saa tilata nettikaupasta vain, jos itse huolehtii juomalastin kuljetuksesta Suomeen. Juomat myynyt nettikauppa ei saa lähettää juomia tilaajalle.
Eli saattaapi käydä niin, että maksamasi tuotteet jäävätkin tulliin! Kaverin kavereilta kuullut, jotka tilanneet, ja tässäpä vielä yksi linkki asiasta: www.turunsanomat.fi/kotimaa/...0:0:0:0:0: - 27k - Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja

Lisätty: 29.07.2008 - 08:24

Jos nyt välttämättä ostaa haluaa netistä (en tiedä viinasta, mutta ainakin miedompia alkoholijuomia), linkki: www.webinfo.fi/index.php?hak...na&c=1

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2008 - 01:30

Mitä väliä laillisuudesta? Linkkiä kehiin nyt vaan, kuka tietää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2008 - 05:10

Ite oon onnistuneesti tilannut pikkupoikana röökiä netistä, mutta tälläsestä en ole edes kuullut.

VAADIMME LINKKEJÄ! VAADIMME LINKKEJÄ! :P

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 29.07.2008 - 22:27

Mitä järkeä sitä olisi tilata helsingistä rantaan? Hyppää helsingistä laivaan, pistä myös auto laivaan ja tuo niinpaljon kuin rahasi sallivat. Vai oletko alaikäinen, soso! Helsinkiläiselle ei laivamatkakaan maksa maltaita. Eikös meidän pitäisi kuitenkin lakeja noudattaa? Ja olisiko se niin varmaa netin kautta tilatessa että sieltä tulisi sellaisia aineita joita uskaltaisi juoda menettämättä henkeään. Jos ne vaikka on pullotettu jostain muuripadasta ja sekoitettu sementtimyllyssä niin en kyllä suuhuni laittaisi. Mutta jokainen tehköön mielensä mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2008 - 23:45

Just niinkuin uma totesi, se kyllä tosi halpa henkivakuutus kun käy itse hakemassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 11:41

Käy itse hakemassa,et joudu vaikeuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 21:01

Kaikki laivayhtiöt tuovat sitä laillisesti jokaisena päivänä useita kertoja.