katsoiko teistä joku diilin ,miten siinä kävi?

Olin just puhelimessa ohjelman aikaan.Sain puhelun kauan kaipaamaltani ystävältä ja ohjelma jäi katsomatta.

Avainsanat: puhelu rakas ystävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 21:11

No,onneksi Jetrho lensi pihalle...sitten se tummatukkainen nainen kun on aika agressiivinen.Jetrho on turun kunnallisvaltuutetun poika Maarit Rostedin ja äiti on hiukka loikkari....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 21:23

jetro lens pois ... mut itse toivon et heidi voittais ...niin ja minnakin lensi ulos ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 21:25

Otin "ruuan peräiset" joten siinä miun diili.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 21:28

Heidi ja Antti pääsivät finaaliin ja saivat valita muista diililäisistä itselleen viiden neljän hengen joukkueen. Jotenkin se finaalitehtävä on sen oloinen, että homma on enemmän Heidille omiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2009 - 21:33

Minna ja Jethro putosivat, mutta pääsivät avustajiksi finaalitehtäviin. Minna Heidin avuksi ja Jethro Antin avuksi + kaksi muuta molempiin joukkueisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 00:45

Ja meikkä unohti,tulin katsomaan ½9 uutisia ja vahingossa eksyin kolmoselle ja huomasin diilin,mutta oli erittäin tärkeät uutiset menossa,palasin ja katsoin 10 viimeistä diili-minuuttia elikkä Jätti-Jethro saI potkut,se blondi mukanaan,kait tuli joku lopputehtävä,jäi epäselväksi,kun siinä vaiheessa tein illallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 06:30

En katsonut, oli muuta ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 11:13

en katsonut mutta kuulemma oikeus voitti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 14:44

Joko viimeinkin se tyyppi lensi pihalle.!En katsonut,olin "puolueen" syyskokouksessa eli oli parempaa tekemsitä. Ohjelmaa olen katsonut tasan kerran enkä loppuun saakka silloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.11.2009 - 13:43

enpä katsonut, ei oikein iske tuo ohjelma