Napakarvat. Mitä ne on?

Mulla on napakarvoja sieltä siihen asti. Ovatko ne "maskuliinin" merkkejä vai jotain muuta poikkeukksellista?

Avainsanat: napakarva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 20:25

ON,ON,mitä pidemmät sitä maskuliinisempi olet ja vielä tummat napakarvat;mitä tummemmat sitä tulisempi olet
;-) Se on fakta homma!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 20:35

Minun piti ihan tarkistaa, no yksi karva oli, nyhtäsin sen pois kun oli niin
orvon näköinen yksikseen. Ilmmeisesti minä en olekkaan tulinen kun lukee
tuota Pate T :een vastausta. Kehotan muitakin tutkiskelemaan noita karvojaan,
sieltähän löytyy kaikenlaisia viisauksia. Minun anoppini sanoi mulle aikoinaan
kun katseli jalkakarvojani, tuumi vaan että taidat olla kova poika lempimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2009 - 21:25

Ai onko ne napakarvoja. Oletin että napakarvat kasvaa navassa, eli napanöyhtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 21:27

Sanoisin että olet vain saanut hieman enemmän tuota luonnollista villahousutarviketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 21:30

Pysyypähän masu lämpimänä, jos on oikein tuuhea karvoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 21:51

Luulin sen olevan napanöyhtää.

Lisätty: 23.11.2009 - 21:52

Olet ilmeisesti toipumaan päin flunssastasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 22:29

Jaa; a . Enpä tiedä? Tiedän vaan, että jotkut ovat yhtä karvaisia, kuin kananmuna, mutta ihan kelpo immeisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 23:19

"miehen seksikkäin kohta" väittivät tytöt tuolla juorupalstoillaan kun kävin kurkkaamassa

pärjäätkös tälle ?

www.mediuutiset.fi/multimedi...55943a.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 03:01

Kaikilla tuntemillani miehillä, joiden vatsan olen nähnyt, on raita sieltä sinne. Avon lemmenpolku on kyllä hyvinkin eroottinen näky :D

Olen nainen, jolla on melko vahva karvoitus, joten pakko myöntää, että mullakin on jonkinlainen raita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 10:30

Kauheeta mitä ne sellaiset on.Ei minulla ole olen nainen.En kehtaa kertoa täällä paljoa mitään omistani.mutta ei mikään pehko kyllä mulla ole.Mutta kyllä mää olen pärjännyt näiden kanssa mitä mulla on.No jollain on tuuhea karvoitus ja toisilla sit vähempi.Mutta hyvin on mun miehelle kelvannut. välillä liiankin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 20:45

löytyihän se yhteys niiden karvojen ja napanöyhdän välille, ja myös niiden karvojen 'tehtävä'

"Karl Kruszelnicki on tutkinut napanöyhtää ja sen perusteella päätellyt, että napanöyhtä koostuu vaatekuiduista ja ihosoluista, joita ihokarvat kuljettavat napaan. Kruszelnickin arvion mukaan tyypillinen napanöyhdän tuottaja on hieman ylipainoinen, keski-ikäinen mies, jolla on karvainen vatsa."

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Napan%...6yht%C3%A4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 21:14

Napakarvat ovat napakarvoja. Jokaisella niitä on enemmän tai vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 05:36

Hanki trimmeri, samalla voit ajaa karvat ahteristasikin jos ahdistaa. Ole kuitenkin huolellinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 04:51

Ne ovat ihokarvoja. Ei muuta sanottavaa tähän aiheeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:24

Voi hyvänen aika noita kysymyksiä.