Kuinka tulette toimeen "exienne"kanssa?

Exä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 02:04

kun exät on kuopattu niin ei olla enää pahemmin yhteyksissä (eikä riidellä)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 19:53

Erittäin hyvin. Tapaamme toisiamme nykyisten puolisoidemme kanssa, käymme joskus lounaallayhdessä, lapsen asiat hoidamme sulassa sovussa. Menneet on menneitä, mitäpä niiden enää antaa elämäänsä häiritä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 20:58

Syntymäpäivä onnittelut kulkee puolin ja toisin ja siihen ne yhteydet jääkin.Aika on jo kyllä haavat parantanut .

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 23.11.2009 - 21:01

Hhuonosti... :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2009 - 21:23

Kolme kertaa olen pojan isän nähnyt neljänkymmenen vuoden aikana. Puhelimessa puhuttu kerran. Ei voi kai kehua että hyvin menisi. Lieneekö elossakaan, kun ei kukaan tunnu tietävän mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 21:25

Erittäin hyvin - he elävät omaa elämäänsä ja minä omaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 21:29

On tuhkattu jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 22:12

47 vuotta yheistä matkaa kulkeneet...ei oe veilä sitä X:sää olemassa...mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä elämässä tapahtuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 03:03

Emme ole olleet yhteydessä eromme jälkeen. Tänä fuckbuddy-aikakautena näyttäisi kuitenkin olevan aika tavallista, että nuoret jäävät ystäviksi exiensä kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 06:35

Paremmin tullaan toimeen nyt, kuin loppumetreillä saman katon alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 21:17

No eipä ole kuulunut siitä yhdestä taas.. kahteen vuoteen, eikä ole väliksi vaikkei kuuluisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 23:54

Enpä ole pahemmin heitä nähnyt eikä olla pidetty mitään yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 05:34

Ei mitään yhteyttä, kaikilla oma kaupunki ja elämä.
Välimatkaa lähimpääkin 350km, ei janota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.11.2009 - 13:44

Oikein hyvin useinpien kanssa, yksi entinen on jopa yksi läheisimmistä ihmisistä tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 04:52

Oikein hyvin yleensä. Meillä on yhteishuoltajuus joten parempi olla vaan sovussa, ettei lapset joudu kärsimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 11:57

exät ovat hävinneet maailman tuuliin, eipä ole toimeentulemisen ongelmaa