Maanantai-mummovitsi,haluatteko kuulla sen,ei se mitään,kerron kuitenkin...

Mummovitsi
Vanha mummo tuli kävellen kahta isoa mustaa roskasäkkiä raahaten.
Yhdessä säkissä oli reikä ja sieltä luiskahti ulos yks satanen. Sen
huomasi poliisi , pysäytti eukon ja kysyi mistä on kysymys.
Kiltti konstaapeli, sanoi eukko. Koko säkki on täynnä satalappusia,
mutta älä luule että minä olen varastanut ne.

Minä asun aivan jalkapallokentän vieressä ja miehet käyvät kusella
minun puutarhassa kun on jalkapallomatsi. Silloin kyttään siellä
puutarhasaksien kanssa ja sanon. "Satanen tänne tai muuten leikkaan
munat"
Sehän ei ollut hullumpi idea, nauroi poliisi. Onko se satasen
seteleitä siinä toisessakin säkissä?
Ei, sanoi eukko. Se on niin että kaikki ei halua maksaa!

Lisätty: 23.11.2009 - 19:34

heips,sorry,tämä on aivan mahdoton muokata,ilmoitan ylläpidolle muokkausongelmasta!
Olipas hyppyyttäminen taakse/eteenpäin,koska jäi metrin pituiset valkoiset osat ylös ja alas,mutta lopulta onnistui kuin onnistuikin,mutta ilmoitin kuitenkin YPlle,onhan siinä ongelmia muokatessa vaikka mitä.

Avainsanat: nyt tienaamaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 20:29

PateT:ltä aika hauska vitsi kerrassaan, mutta tuo loppu oli aika traakinen
tapaus, että ihanko toinen säkki sellaisia osia täynnä.

Kysyjän kommentti

Hahahaa,näin tarina kertoo olleen,säkki täynnä pienoisia...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 19:47

Kiinnostaa miten kävi? Lyhenikö se, vai tuliko muuten vaan lyhyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 19:52

Mummo osaa

Vanha mummeli köpötteli kotonaan ja huomasi, että sokeri on loppu. Eihän sitä silloin auttanut muuta kuin mennä kaupungille korjaamaan asia.

Kaupungille tultuaan mummo huomasi pitkän nuorista miehistä koostuvan jonon. Mummo kysyi viimeiseltä, että mitäs täällä jonotetaan ja mies puuskahti, että SOKERIA PERKELE. Noh eihän siinä auttanut mummon muuta kuin jäädä viimeiseksi odottamaan vuoroa. (jonohan itseasiassa oli kuppatautisten sairaala jono)

Vihdoin mummelin vuoro tuli ja kun hän oli vuorossa alkoi jonosta vastaava hoitaja moralisoimaan: "Miten ihmeessä sinäkin vanha mummo, eikö sinua yhtään hävetä?"

Mummoa vaan hymyilytti ja ne harvat hampaat, joita vielä oli, loistivat. Hoitajakin ihmetteli vielä ääneen, miten tuommoinen hampaaton vanha mummo tekee sen????

Mummo vastasi:" Minä imen."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 19:56

Tämä ei ole varsinaisesti mummovitsi vaikka pätee kyllä mummumoihinkin:

Mikä on se, joka nostaa vajonneet ja yhdistää eronneet?
-No tietysti rintaliivit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 20:59

Ei tosikoille vain veitikoille seuraavaa:

"Mummo oli kyllästynyt elämäänsä ja aikoi tehdä itsemurhan.
Mummo meni kysymään lääkäriltä että mihin kohtaan olisi parasta täräyttää pyssyllä?
Lääkäri vastasi: sydämeen tietenkin!
Mummo kysyi ihmeissään: No missäs se sydän sitten oikein tarkasti ottaen sijaitsee?
Lääkäri vastasi: Suoraan vasemman rinnan alapuolella.
Seuraavan aamun lööpeissä: "Mummo ampui itseään polveen"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 21:23

Mummo meni kauppaan ja oli kassalla maksamassa koiranruokaa: emme voi myydä teille. Mummo ihmetteli että miksi ihmeessä. - teidän pitäisi pystyä todistamaan että se menee tosiaankin koiralle. On paljon vanhuksia jotka syövät näitä itse, valisti kassaneito.
No seuraavana päivänä mummo meni jälleen ostoksille nyt tarkoituksenaan vielä mirrille murkinaa, mutta jälleen hän ilman todistetta sai lähteä tyhjin käsin kaupasta. Jonkin ajan päästä mummo huomasi taas puutteita taloudessaan ja meni samaiseen kauppaan. Ostosten mentyä kassaneidin ohitse, nosti mummeli vielä nätisti paketoidun paketin kassalle. Kassan ihmetellessä sitä, pyysi mummo kassaneitiä työntämään sormensa laatikossa olevasta aukosta. Kassa teki työtä käskettyä mutta veti heti kohta sormensa tyrmistyneenä ulos katsoen sen ruskeaa väriä ja haistellen epämääräistä tuoksua. Mummo tihrusti sievästi virnuillen: siinä olisi nyt se todiste että tarvitsen sitä wc-paperia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 10:35

HA HA HAA OLETTE HAUSKOJA KUN TÄNNE TÄMMÖISIÄ LAITATTE. No kun itsekkin olen mummo niin menköön mun puolesta vaikka sit mummo vitseinä nää. mutta hyviä olivat.