Onkos tämä totta "Elämässä pitää olla haaveita"....

...ei se ole iästä kiinni. Joku sarjakuva lehdessä on
"Elämä alkaa kuudenkympin nurkilla" -muuten saattaa pitää paikkaansa.
Mitäs mieltä armaat napsulaiset on, saa nuoretkin vastata, meillä on tasa-arvo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 15:59

Haaveet eivät todellakaan ole iästä kiinni. Aina pitää olla unelmia..ne kantavat...auttavat joskus unohtamaankin ikävän arjen ja kas kummaa silloin kun sitä vähiten osaat odottaa haaveesi toteutuukin. Työkavereiden kanssa haaveilemme vierekkäisistä huoneista jossain hoitokodissa ja siellä me juoksutamme nuoria hoitajia sekä vaadimme tietysti mahdottomia....ja tappelemme keskenämme kuka saa istua keinutuolissa tai kuka pääsee hoitokodin ainokaisen miespotilaan viereen seuraavaksi yöksi. Tällä hetkellä henkilökohtainen haaveeni on saada rakkautta ja hellyyttä, huolenpitoa ja silityksiä. Haaveillaan napsulaiset, mutta ei haavi auki..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 16:00

haaveissahan juuri on yksi moottori joka pitää liikenteessä (kunhan ei jää haihattelemaan),

onneksi se ei ole totta, että elämä alkaisia kuuskymppisenä, mutta se voi ihan hyvin jatkua hyvällä vauhdilla

- kokemuksia on -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 16:42

Unelmia pitää olla ja joskus ne jopa ovat toteutuneetkin.En vielä ole kuuttakymppiä,mutta välillä tuntuu,kun olisin nuoritytön heitukka.Vanhuus ei välttämättä tuo viisautta tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 16:44

Aina pitää olla elämässä haaveita..muuten elämä on ihan tylsää...(Silloin alkaa jännitys kun pääsee tähän ikään...kun ei tiedä mitä voi kokea elämässä)...jos haluaa vielä ..pientä jännitystä...kun saattaa elämä olla..vaikka vähissä......Sanon vaan nautitaan joka päivästä mitä on jäljellä(KUN EI TEIDÄ ONKO NIITÄ PALJON VAI VÄHÄN????)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 16:51

On totta. Pitää niitä olla. Mutta jos ne eivät toteudu, niin usko menee tuohonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 17:02

Kyllä pitää olla!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 17:15

Minä nyt oikein tarkkaan mietin asiaa niin olen joskus haaveillut että osaisin joka asiasta valittaa, minä kun joskus kiukustun sellaisille ihmisille, minä syksyllä alottaisin lehtipuhaltimien äänestä, lunta kun tulee niin valittaisin kun aurauskalusto pitää kovaa ääntä, keväällä koiranläjistä natisisin, kesällä ruohonleikkureista ja jäätelöauton äänistä, ja välillä sitten kaikesta , silloin minäkin olisin kunnon ämmä, mutta voi tuokin haave vielä toteutua kunhan ikää tulee lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2009 - 20:28

Haaveilla saa kaiken aikaa ja vaikka kaikkialla, mutta se että toteutuuko niistä koskaan mikään, vie pohjaa pois tältä ajattelulta. Jaksaisi paremmin haaveilla jos edes pienikin haave toteutuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 21:01

Mottoni on: TÄYSILLÄ ETEEN, JA JOS SE KANTO ETEEN TULEE NIIN SIT TULEE.
Jos näitä aletaan miettimään niin tuskin muulle aikaa riittäiskään. Elä minkiä voit ja muuhun ei kukaan vaadikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 21:33

Haaveita pitää aina olla. Huononakin päivänä tekee ihmeitä viheltäävälilläpelipoikki ja istua vaikkapa vain silmät kiinni ja haaveilla, haaveilla.... Mutta kannattaa miettiä tarkasti, mistä haaveilee, sillä ihmeesti ne haaveet vaan tuppaa toteutumaan. Itse olen omista haaveistani rakentanut elämäni aikana pari kertaa sellaisen "haavekartan" ja niin ovat ne kartat vaan toteutuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 22:52

Sinä päivänä, kun haaveet loppuvat, loppuu täysipainoinen elämä. Tulee mieleen ystäväni T.T:n sanonta: " Urautimisella ja kuolemalla on vain yksi ero; kuopan syvyys." Jos haaveet ovat kadonneet, on urautuminen pahassa mallissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 14:46

Elämässä kuuluu katsoa eteenpäin ja haaveita täytyy olla, ne kantavat. Haaveet ovat osa elämän suunnittelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.11.2009 - 13:45

Onhan tuo totta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 05:00

Tottakai pitää olla haaveita! Ilman niitä olisi aika tylsää.