Mikä haaveesi on vielä täyttymättä, vai saatko eläessäsi sen toteutumaan?

Monta haavetta on punakynällä pyyhitty yli, mutta oma sauna vielä voisi toteutua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 15:07

murrosiässä haaveilin tosissani että minusta tulee maailmankuulu, nuorena kuollut runoilija ....

nyt pitänee jo todeta ettei ainakaan se haave koskaan toteutunut

muuta pienempää on aina listoilla, ja nyt kun jo oppinut senkin, ettei se ole maailman tärkein juttu että haaveet toteutuu, vaan se että niitä on ... niin eipä hätäpäiviä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 11:44

Minulla ei ole enää mitään haaveita, ne ovat kaikki täyttyneet, nyt menen vaan päivä kerrallaan ja olen tyytyväinen olooni ja romppeisiini, ei mitkään matkatkaan enää innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 13:11

Haaveita on ja lujasti uskoen ja niihin pyrkien uskon niistä vielä jonkin toteutuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2009 - 13:18

Suuremmat haaveet olen jo jättänyt. Yksi pieni (muutto) on vielä toteutumatta, kun on minulle kuitenkin liian suuri haave.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 13:28

Aika hyvin ovat haaveet toteutuneet. Mutta toki aina joitakin haaveita pitää olla odottamassa toteutumistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 13:56

Kyllä tässä iässä jo pitää suurinpiirtein haaveet olla kunnossa. Mutta työ-
voimatoimiston mukaan se ei pidä paikkaansa kun viimeksi kävin työkkärissä
kuukausi sitten niin nuorehko virkailija kysyi minulta: "että minkälaiset ammatti-
haaveet sulla on tulevaisuutta ajatellen ja mihinkä ammattiin haluaisit",
kysäisipä tuo neropatti lisäksi minkälaiseen koulutukseen haluaisit?

Lisätty: 23.11.2009 - 15:33

Lettupinolle vastaus: Minä silloin mietin viisi minuuttia ja sitten vastasin,
että kun minulla on jo melkein kymmen ammattia kirjapaino- ja lehtimaailmasta.
-uusi yltiömäinen haaveeni minulla on että pääsisin vanhainkodin vuodeosastolle
yöhoitajaksi. Tietysti nyt joku kysyy että mikäs siinä ammatissa niin kiinnostaa.
-Jätän sen nyt vielä kertomatta mutta se onkin sitten hauska vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 14:23

No mikä susta sitten tulee ison miumaumikko ? Varmaan Maumiumikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 14:46

Kyllä minulla on vielä haaveasteella se kaikkein suurin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 16:46

Samoin taitaa käydä minunkin haaveilleni. Punakynää vain ylle, eikä uusiin kannata mustetta tuhlata. Ei ikinä tule toteutumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 17:03

Haave joka tuskin toteutuu ikinä on...LOTTOPOTTI!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 17:43

Haaveilen lottopoista..että voisin jakaa sen lapsille ja heidän perillisille...sillon olisi turvattu heillekin..elämä jollakin tavalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 05:08

"murrosiässä haaveilin tosissani että minusta tulee maailmankuulu, nuorena kuollut runoilija ...."

Minä haaveilin samaa, mutta laulajana. Huomasin olevani altonräppänä, joten se siitä haaveesta. Sitten haaveilin olevani kirjailija ja kirjoitin paljon. Annoin onneton luettavaksi kavereille niitä tuotoksiani ja kritiikki oli murskaavaa. Onneksi olen jossain vaiheessa alkanut pitää itsestäni ihan vain minuna, ilman titteleitä. Kaikki muut haaveet ovat toteutuneet, yleensä tosin hieman erilaisina kuin olin ajatellut, paitsi rikkaus. Haluaisin olla melko varakas, ettei tarvitsisi miettiä onko rahaa maksaa kaikki laskut eräpäivänä vai ei. :P