Epäkorrektia, Tuomas Enbuske!: Matkailu kaventaa! (Sunny Beach)

"Hotellit ovat samanlaisia kaikkialla, uima-allas tai rantahiekka toinen toisensa näköisiä. Samoin ihmiset: pulleita länsimaalaisia, jotka valittavat siitä, että lihapullia pitää saada tai kahvi ei ole yhtä hyvää kuin kotona."

Voit katsoa kyseisen jakson täältä 29.11. saakka areena.yle.fi/video/569041

Allekirjoittanut ei saisi tuollaisesta matkasta ja kohteesta yhtään mitään irti. Säästän mieluummin vähän pidempään ja kierrän turistirysät kaukaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 09:13

Onneksi ei ole noita huolia,kun en matkusta kuin kotimaassa.Täälläkin on vielä paljon nähtävää,mutta tulee kyllä kalliinmaksi,kun matka jonnekkin turistirysään.Minua on ainankin matkailu avartanut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 06:46

video ei kuule näy kuin suomessa,me uimarannalla olijat jäämme ilman sinun video kokemusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 09:05

Kyllä se on jokaisen lomailijan omasta itsestään kiinni minkälaisen loman haluaa, toiset haluaa remuta uimarannalla ja toiset haluaa kirkkoja katsella, eikä kukaan voi toiselle sanoa : vietit nyt vääränlaisen loman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 02:08

kyllä maarit on todella oikeessa tässä kysymyksessä, enkä missään tapauksessa lähtisi muiden valintoja väheksymään, omasta lomastahan se jokaisen kohdalla on kyse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 22:33

vaikka nyt itse olenkin niitä Camel miehiä jotka kulkevat omia polkujaan, niin hyvin ymmärrän ettei kaikki halua kokea eksoottisia yllätyksiä sen enempää lomallaan kuin muutenkaan, tuttu ja turvallinen on monelle se paras valinta, joten turha siitä on ruveta ketään mollaamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 05:08

Itse en ole koskaan saanut yhtään mitään irti viikon rantalomalta etelässä vaikka tarinaa olisi jokin muu kuin tuomas enbuske puskenut eetteriin.