Missä Silja Europa luuraa?

Löytyyköhän täältä:

www.marinetraffic.com/ais/de...11/22/2009

Lisätty: 23.11.2009 - 06:25

www.marinetraffic.com/ais/de...y=60.11465

Lisätty: 23.11.2009 - 12:31

Alemmasta linkistä näkyy että vetää Ukko hinaajaa perässään Airistolla jo klo 12.30.

Avainsanat: europa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 00:24

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa/
Ahvenanmaan vesillä yön kellii...aamulla hinaaja paikalle.

Lisätty: 23.11.2009 - 09:59

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....11/1002441
Uskon,että kaikki mahdollinen on tehtu matkustajien hyväksi,viivästyksiä on tullut ja niistä on varmasti tiedotettu eteenpäin.Ruoka ei pomminvarmasti lopu kesken,riittää suursyömäreillekin,ravintolat toiminnassa ym.ylläolevan linkin kautta selviää,että laskettu aika olisi 16.30 Turussa,hinaaja vain saattamassa,alus kulkee omilla moottoreilla.Viivästystä runsas vrk.eli viikon dosettilääkkeet tarpeettomia.Matkustajia siirrettäisiin jos olisi merihaverin vaara.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 00:08

Sillä on ratti vinossa. Kiertää kuulemma ympyrää.

Lähteet:
Uutiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2009 - 00:18

Siellä se seilaa soikion muotoista rataa, kun ei ruori toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 09:36

Mitäs siitä laivasta, mutta miltähän mahtaa risteilijöistä tuntua. Varmaan monellekin tuottaa suuria vaikeuksia tuo maihinnousun viivästyminen. Toivottavasti laivalla riittää muonaa kaikille nälkäisille, no juomaa taitaa kyllä riittää. Vaippoja ja Pilttejä pienokaisille. Entäs sitten lääkityksen allaolevat, tuskin he ovat varanneet viikon lääkkeet dosentteihinsa. Suuria ongelmia siis myös matkalaisille tuottaa tuo arvaamaton ruorivika. On se ihme ettei heitä ole korjattu toisella laivalla pois, vai onko. Jos olenkin hieman aikaani jäljessä tässä jutussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 15:12

Turkuun palaamassa oleva autolautta Silja Europa on ankkuroitunut Airiston merenselän eteläpäähän,

Maanantai 23.11.2009 (päivitetty klo 14.52)

www.iltalehti.fi/uutiset/200...6_uu.shtml