Lähteekö finnejen lähdöstä tulevat arvet koskaan pois?

Kun finnien nyppäisee pois siitä jää joskus arpi.. Onko nämä arvet ollut teillä niin syviä, jotta ne eivät ole lähteneet pois vai kuluuko ne ajan kanssa? Kauanko kestää?

Lisätty: 22.11.2009 - 21:31

Vastatkaa vain kysymykseen.. Toki jokainen tietää jottei niitä saisi nyppiä mutta moniko on nyppimättä?

Avainsanat: arvet finnit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 22:09

omasta kokemuksesta aika arpinen naama tuli ajan kanssa ihan siloiseksi, joskus (käsittääkseni vain harvoille) jää jonkun verran pieniä arpia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 21:15

Paras vaan olla nyppäisemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 21:56

ei kaikki lähde. varmaan sekä että sanoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 22:16

Pahasta aknesta jää pysyviä ja melko syviäkin arpia. Yksittäisestä finnistä en ole koskaan kuullut arpea jäävän, finnejä pitää olla laajalla alueella ja vieri vieressä. Vasta sitten ne jättävät jälkensä jota ei aika korjaa. Kärsivällisyyttä tarvitaan jos jonkun syvän finnin olet puristanut ja siitä on jäänyt "kolo" ihon pintaan. Tärkeintä on pitää iho puhtaana jotta se pääsee uusiutumaan eikä ihon alle jää taskuja. Sanoisin, että parin kuukauden aikana finnin synnystä pitäisi paranemisen ja tasoittumisen jo näkyä. Ja meikkivoiteet ovat sitten pahimmasta päästä finnejä peittämään.

Lähteet:
oman tyttären taistelun seuraaminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 23:29

Isoista tulehtuneista finneistä jää arvet. Pienemmistä en ole nähnyt jäävän mitään arpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:02

Jostain on jäänyt pysyvät arvet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 03:13

Pahasta aknesta jää pysyviä arpia. Kyllä ainakin multa nyppäisemisestä tulleet jäljet ovat lähteneet ehkä muutamassa kuukaudessa, mutta on parempi antaa finnien kuivua pois. Osta jotain ongelmaihon kasvovettä ja tuputa sitä vanupuikolla finnin päälle. Toinen kuivattava on Tea Tree Oil, jota mä olen ostanut Body Shopista.

Lähteet:
www.thebodyshop.fi/tuotteet-...tree.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 09:29

Jos niistä on kosmeettista haittaa, niin kannattaa kääntyä lääkärin puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 09:37

Minulla oli nuorena paljon finnejä ja ei ole pajonkaan arpia jäänyt.Eli minulta parani melkein kaikki pois pitää hoitaa hyvin se auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 11:28

Eräällä serkullani oli tosi paha akne johon se sai avun ihan lääkäriltä. Mutta jos ei ole niin paha niin voit saada apua ihan kosmetologilta. Eräs ystäväni kävi aikanaan jossain hodossa siellä "tasoittamassa" ihoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 04:59

Otsassa on ikään kuin rokon arpi, pieni sellainen joka jäi siihen vesirokosta kun olin alle kymmenvuotias. Ei sitä kukaan muu näe kuin minä mutta muistan sen aina...