montako kananmunaa syöt päivittäin, montako hedelmää syöt? montaako erilaista marjaa? syötkö siemeniä? syötkö kuitua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 22:12

jos keskiarvoja yrittäis arvailla

0,75 munaa
1 kg hedelmiä
3 dl marjoja
siemeniä vain sattumalta

kuitujakin tulee kohtuullisesti mm. leivästä, myslistä, ohrasuurimoista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 21:13

Kananmunia syön lähinnä vain ruuissa tai leivonnaisissa. Hedelmiä menee 2-5 kpl/päivä. Marjoja en juurikaan syö. Kuitua saan runsaasti mm. ruisleivästä ja myslistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 23:27

Hedelmiä satunnaisesti kuten marjojakin. Kuitua tulee leivän mukana paljon. Syön erittäin kuitupitoista leipää. Kanamunia syön noin kerran kuussa pari-kolme kerrallaan leivän päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 00:43

kaikkee muuta mutta siemenet jätän linnuille

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:02

kananmunaa syön ehkä kerran pari kuussa, hedelmiä kerran viikossa, marjoja kerran kuussa kuitua päivittäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 03:16

Kananmunia leivonnassa. Hedelmiä epäsäännöllisesti. Marjoja aika usein. Siemeniä en syö. Kuitua saan ruisleivästä, müslistä yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 08:17

en yhtään. omenan. mansikkaa/vadelmaa joku 100g, joskus ehkä punaherukoita. en syö. kuidusta en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 08:50

Kyllä syön kaiikea edellä lueteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 09:27

On pakko vastata viisi kertaa: en yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 04:56

Jos olen raksissa pitsalla niin kolme keitettyä kananmunaa menee, ei niitä varmaan enempää saisi päivässä syödäkään. Kiloa hedelmiä ei kukaan pysty syömään päivässä koko vuotta, se tarkoittaisi noin 10 banaania päivässä.