Minkälainen olotila teillä on jos on lumeton Joulu?

Täällä meidän korkeudella Suomessa en muista lumetonta
joulua ollenkaan.

Lisätty: 22.11.2009 - 20:20

Maaritille sanoisin: ei ole riemulla rajaa kun on paljon lunta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 20:18

Ei ole lunta täälläpäin jouluna ollut moneen vuoteen, siihen on jo tottunut, mikähän mahtaakaan olla olotila jos täällä jouluna olisi lunta.

Lisätty: 22.11.2009 - 20:45

Niinpä , lihavat menee pulkalla lujempaa. heh

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 20:32

helpottunut, säästyis lumitöiltä (tämä se positiivinen puoli asiasta), toisaalta tänä jouluna satavarmasti lumeton, sioellä missä sen tulen viettämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 20:42

Toissa jouluna ei meilläollut lunta lainkaan vaan eipä haitannut minua mitenkään. Pimeässä jouluvalot ja kynttilälyhdyt valaisivat nätisti ja joulupukkikin oli valjastanut poron eteen reen sijaan kärryt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 21:15

Kyllä ois orpo olo jos jouluna ei olisi lunta,mutta kyllä niitä mustia jouluja on meilläkin ollut.Kyllä se syö fiiliksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 23:24

Oikein hyvä olotila. En tarvitse sitä lunta mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 00:40

en ole pitänyt lumesta koskaan,en kaipaa,täällä meidän korkeudella ei lunta näy

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:05

Yhtä hyvät fiilikset on silloinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 03:17

Lumi kuuluu talveen. Joulu on vain yksi päivä vuodessa.
Kyllä mä vähän masentunut olen ellei ole lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 08:08

Lumella ei ole niin väliä niin kuin ei joulullakaan sen kummemmin. Autoillessa pimeällä olisi vaan siitä lumesta hieman valaisuapua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 08:15

huono mut tänä vuonna ei haittaa ku ollaan floridassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 08:54

Ihan mukava, täällä tosi tavallista. Vesisadetta en kyllä kaipaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 09:26

Vaikuttaahan se tietenkin mieltä masentavasti jos ei jouluna olis lunta. Eihän joulupukkikaan tulla voi kun ei reki luistaisi. Olettaisin kyllä että pukkikin on niin edistynyt noiden kulkuneuvojensa suhteen että on vaihtanut uudemman rullasuksilla varustellut menopelin. Mutta uskon ja luotan että kyllä meillä on valkea joulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 11:30

Saattaa se hieman tunnelmaa latistaa. Mutta onneksi kotiin voi tehdä juuri sellaisen joulun kuin haluaa. Kunnon kuusi tuo kyllä tunnelmaa!! :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 17:06

Tosi tylsä.Joulu ei ole joulu,jos ei ole lunta maassa ja pakkasta.Mielellään vielä sataisi lunta ja kunnolla,se tuntuisi joululta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 04:52

Tyttären kanssa olisi kiva tehdä taas kerran lumiukko tuohon makuuikkunan eteen, seitsemän edellistä on naapurin kaksi tyttöä hakannut kappaleiksi heti kun ne on saatu tehtyä, mutta jos kahdeksas kerta riittäisi ja toden sanoisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 05:22

Joulu tulee meille ihan muista asioista kuin lumesta. Lumi tekee tietysti kivemman tunnelman, mutta ilmankin tulemme toimeen.