Kenelle pidät peukkuja suomen talent kisassa?

Avainsanat: talent suomi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 20:33

toivottavasti joku lahjakas, en osaa nimetä kun ei ole tullut seuratuksi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 20:08

Keski-Suomen edustajille tasapuolisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 20:44

eka kerran katon nyt, ja kakspuolinen mielipide, tää pikkutyttö tai "kepin heiluttaja" tai se "vanhempi patu" lauluneen, tai se "polttaa kesäkatu miestä" -mimiikkamies, no huh ei voi tietää;)
p.s. siis nelipuolinen mielipide:D

  Ilmoita asiaton vastaus
©
Vastattu: 22.11.2009 - 20:58

Pienimäki ehdottomasti.. Vaasalaista täytyy tukea Vaasalaisena. =) Sinne meni 100e kankkulankaivoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 22:00

No talentti jo loppukin..ja miun suosikkini voitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 23:23

En pitänyt kenellekään, kun en tiennyt ketä siellä on. En ole seurannut ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 00:35

mikä on talent,kyläkilpailuko

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:05

aikalailla suosikki voitti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 04:49

On jäänyt vähemmälle seuraamiselle mutta jos mukana sattuisi olemaan vaikka alkuperäinen Lahden Metsäpellon edustaja niin ehdottomasti hänelle.
Mutta tärkein tieto taisikin tulla jo tuossa edellä kun "aikalailla" voitti.