Siitä moottorin vaihdosta.

Auto on land rover ja vain Laakkonen huoltaa ja eka moottori mikö tuli englannista ei käynyt ja toinen tuli,mutta oli puulaatikon sisällä saanut vähän kolhuja ja muoviosat suunnilleen kaikki rikkai ja osa myös kevyt valu osista.ens keskiviikoksi lupasivat.On kyllä samallainen sijais auto laakkosen piikkiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 00:51

eiköhän olisi aika vaihtaa automerkkiä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 18:13

no eipä siinä sitten huolta, ihan järkeenkäypiä seliyksiä, sattuuhan sitä ja kun sijaisautokin on niin mikäs on odotellessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 18:16

So ist liebe das sanos saksalainenkin.
Et ajelekkaan millään energia pihillä?

Lisätty: 22.11.2009 - 20:09

Ajelin BMW llä ennen syntymääsi.
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/23444

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 18:27

No tuo oli selventävä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2009 - 18:39

Silloin ei ainakaan asentajissa ole vika. Liittyykö tuo profiilikuvasi muuten jotenkin siihen moottorinvaihtoon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 19:33

Ei ainankaan sinun tarvitse autotta olla.Ompa ollut huonoatuuria moottorin kanssa.