Oletko ollut linnanjuhlissa ? Minä olen.

Olin aikoinaan Hämeenlinnassa Joulu aattonKIN kyllä valehtelematta oli hienot juhlat. Oli joulukuusi ja lahjat joululauluja laulettiin ja soitettiin. Kinkkua / kaikki perine ruuat pöydässä yötä myöten. Vartioillakin oli tonnttu lakit " päisään."

Avainsanat: vartioillakin oli tonnttu lakit " päisään."

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 12:57

En ole ollut minkäänlaisissa linnanjuhlissa.Olen joulupaketin kyllä laittanut vankilaan joskus ammoisina aikoina.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 12:46

En ole ollut linnassa enkä juhlissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 13:09

En ole ollut juhlissa, enkä juhlien välilläkään linnassa. Sörkkään vein minin apurungon aikoinaan sisaren ukolle kun oli töissä siellä. Jätettiin se viikonlopuoksi muurin ulkopuolelle puskaan. Kysyin miten uskallat siihen jättää etteivät vie? Näytti vartiotornia ja siellä kääntyi mies konetuliaseen kanssa, Kyllä säilyy, "Konnat" saavat maanantaina alkaa korjaamolla vaihtaa sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 13:38

En ole ollut juhlissa linnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 13:51

Olinhan siellä minäkin.....läänin puolella ja sen jälkeen parolan naistenvankilassa....Monta mukavaa muistoa jäi mieleen jos kohta sitten muutama tosi surullinenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 13:56

En ole ollut. Ja tuskin sinne menisinkään vaikka kutsuttaisi.Ei oo kyllä mitää tarveta päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 14:19

Olen ollut juhlissa Hämeenlinnassa.
Eli olen sitten kai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 14:26

Sanotaan että linnassa olen käynyt, vaan en juhlimassa. Oli työasioista kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 22.11.2009 - 14:39

En ole ollut, mutta tavote olisi päästä lähivuosina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 15:02

ei ole kutsu käynnyt mihinkään linnaan, juhlista nyt puhumattakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 15:20

En ole ollut linnanjuhlissa. Enkä tiedä menisinkö edes jos saisin kutsun, koska en kuitenkaan osaisi käyttäytyä siellä. Ei olisi sopivia vaatteitakaan ja en muutenkaan välitä oikein minkäänlaisesta juhlimisesta, isot juhlat ovat ahdistavia. Kalliiksi kävisi se reissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 17:02

En ole ollu linnassa, kun en ole jäänyt kiinni mistään.Linnanjuhliin en viitsi mennä, kun alkaa ahistamaan siellä tungoksessa.Eihän siellä sitäpaitsi mahdu ei sovi panemaan edes jalalla koriasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 17:28

En ole ollut. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2009 - 18:36

Ei ole linnojen porttien tarvinnut jälkeeni kolahdella, joten juhlatkin ovat jääneet väliin. Ei edes harmita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 19:07

Enpä ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 23:14

eipäs minuu huolita minkän moissiin linnanjuhliin... mut tuol hämeenlinnassa olen käynyt siellä vankilamuseossa , ei siellä kyl mitään tarjottu päin vastoin , sisäänpääsy maksun ottivat het ovelta ...turunlinnassa kyllä olen käynyt muutamia kertoja , mut ei sieltäkään mitään tarjoilua saanut ... minul huonoo tuurii taitaa olla nää linna kierrokset , kun masu tyhjän joutuu ain pois lähtemään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:07

enpäs ole ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 04:39

Olenpas ollut lumilinnajuhlissa. Myös kaverin juhlissa konnunsuolla kerran, sielläpä vasta oli upea linna - ei meinannut pois päästä.