Oletko huomannut saman,kuin minä?

Valolla on mahtava vaikutus ihmiseen,elämä maistuu paremmalta,kun aurinko näyttäytyy ja suo paistettaan.

Avainsanat: aurinko valo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 12:27

Aurinko on elämän alku ja voima,inspiroi ja ilahduttaa.Kuollutta olisis kaikki ilman aurinkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 13:35

Mieliala on sään funktio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 13:54

kyllä näin se on, yhdyn edellisiin mielipiteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 13:58

Kyllä olen huomannut tänään on tosi kaunis ja aurinkoinen ilma.Heräsin paljon iloisemmalla mielellä ja olen paljon saanut aikaan tehdyksi kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 14:02

Mutta kuinka esim.sokea sen kokee?Vai mahtaako sokea jotenkin vaistota valon.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 14:15

aurinko kyllä päivisin paistaa mutta talvi tulee,,viime yönä lämpötila oli+21

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 14:24

Kesän lapsena olen sen huomannut aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 15:05

valo on sellainen positiivinen viesti luonnolta "kaikki hyvi" ja se tehoaa, samoin on lämpötilan kanssa, kun se on mukavissa rajoissa on sellainen huoleton olo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 15:30

Näin pimeänä vuodenaikana saisi ja soisi valoa olla enemmänkin. En edes muista milloin olen viimeksi nähnyt auringon. Täällä aurinko ei ole paistellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 16:19

Kyllä auringon valo kohottaa mielialaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 17:30

Olen huomannut kyllä. Kaikki ihmiset uskaltautuvat heti ulos, vaikka aurinko vain hetken näkyisi pilven takaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 20:07

Näin on asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 20:45

Kyllä tuo tämänpäiväinen valoilmiö suorastaan pakotti lähtemään lenkkipolulle ja nauttimaan upeasta säästä. Välilläoli väkeä ulkoilemassa lähes ruuhkaksi asti ja yleinen puheenaihe oli upea sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 23:15

kyllä olen huomannut, jos nyt ois pien lumipeite maas niin oiskin paljon valoisanpaa täälläkin sektorilla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:07

Olen huomannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 03:23

Olen käynyt läpi vakavan masennuksen äitini kuoleman jälkeen. Hakeuduin lääkäriin ja sain masennuslääkityksen. Yksi ensimmäisiä huomaamiani asioita, jonka kirjoitin päiväkirjaankin, oli auringon positiivinen vaikutus. Jo auringon näkeminen, ulkona olo, kun aurinko paistoi, oli ihan mieletöntä.
Odottelen Lucin päivää, jotta tiedän päivien taas pitenevän. En pidä pitkistä pimeistä öistä ja vielä vähemmän lumettomana talvena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 04:35

Onhan se niin että pimeydellä on monta hyvääkin puolta, vaikka se että ei tarvitse nousta aamulla ylös vaan voi kääntää vaan selkää ja jatkaa unia kun naapuri kömyää töihin. Täällä aurinko nousee noin kello 09 ja laskee suunnilleen 15 joten pimeässä ollaan ja syvällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 05:32

Voi kyllä! Valon määrä vaikuttaa todella paljon. Senpä takia tahdonkin Kanarialle. Eikä haittaa vaikka olisi välillä pilvistäkin siellä. :)