NYT olen päättänyt ?

Etten tule tänne päissäni kyselemään enkä vastailemaan. Kun aamulla hävettää niin pirusti. Eikä kukaan ole ymmärtänyt kysymyksiäni. Täytyy itsekin joskus miettiä mitähän tuollakin eilen tarkoitin. Ai siksikö olen ollut täällä vähemmän EI. Kun on taas suuri peli haaste netissä josta kerron sitten kun sijoitun paremmin. Tertsille terveisiä onko krapula ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 13:58

Noo,hiukan mutta kyllä se tästä...Vai olet Sinäkin Bill W:n ystäviä!Ovien väliä minäkin ramppasin vuosia eikä oiken natsannut...Se nimettömät on muuttunut vuosien myötä ja ei välttämättä parempaan suuntaan kun pitäisi olla vain YHDEN asian liike! Kun olimme väärässä,myönsimme sen heti......

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 15:42

Ei se väärin ole.

Joskus koulussakin jopa kokeessa on tullut sellaisia kyssäreitä, joita ei voi ymmärtää. Tähän opettaja antoi hyvän neuvon: Kirjoita itse kysymys uudelleen miten olet sen ymmärtänyt ja vastaa sitten.

Kummasti helpotti kokeisiin vastaaminen sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 17:38

NYT olen päättänyt ?
Vakaamukseni on ehkä?

no ei se mitään,
kaikki selviää ajallaan ...

kyllähän tuon nyt melkein jokainen on joskus kokenut, että se logiikka muuttuu kummasti ja heittelee häränpyllyä kuperkeikkavettä naatiskellessa, ja jälkeenpäin sitten saa ihmetellä omiakin oivalluksiaan, mutta hyvä kun ihmettelee ...

- tsemppaillaan -

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 22.11.2009 - 17:58

Onnea yrittämiseen... :D

Olenkin ihmetellyt joitakin kysymyksiäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 18:28

Kiva kun selvensit. Minä en ole ymmärtänyt joitakin kysymyksiäsi.... en sitten millään vaikka hyvää tahtoa on ollut mukana.

Pysy päätöksessäsi. Älä anna aivosolujen tuhoutua alkoholin takia muuten niin nerokkaassa päässäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2009 - 18:32

Kysymysmerkin laitoit perään, et siis ole ihan varma. Älä huoli, ei täällä kaikki ole selvinpäin kysellessään eikä vastaillessaan. Tai sitten eräät ovat luonteeltaan ilkeitä ja töykeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 19:37

Onnea minultakin yrittämiseen. Yrittänyttä ei laiteta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 20:46

Sattuuhan sitä. Onnea päätöksellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 03:25

Tämä selittääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 08:42

Sitäkö se olikin eli ehkä niin vakavaa...