Tuntuuku kivalta jun kaupassa soi valkeaa joulua joululaulu?

Lisätty: 22.11.2009 - 18:12

Niin vähän arvelinkin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 11:43

kuukausitolkulla soittelu on vienyt kaiken tehon siitäkin biisistä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 10:37

Ei ole kivaa, valkoista joulua ei täällä ole ollut vuosiin, vesisadetta kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 10:40

Kyllähän se tuntuisi jos sitä kuulisi JOULUNA...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 11:24

Ärsyttää ihan kamalasti toi liianaikainen joulumusiikki noissa liikkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 11:27

En ole vielä kuullut joululauluja kaupassa, en valkoisesta tai muunkaan värisestä joulusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 11:29

Minust tuntuu että painun ulos,sillä en halua(haluaisi) kuulla vielä pitkään aikaan niitä viisuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 12:49

Ehkä sitten,jos olisi lumi maassa ja 30 pakkasta.Tuntuisi joululta ja talvelta.Nykyään saa toivoa,että jouluaattona olisi edes lumi maassa.2007 jouluaattona oli nurmikko niin pitkä,että olisi saanut ajaa sen ja vettä satoi taivaan täydeltä.Eli ei joululauluja ennen kun maa on valkea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 13:43

ei ole kivaa ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 14:01

Ei ole kivaa jos ei tulekkaan valkeaa joulua.Mutta toivossa on hyvä elää sano lapa mato.Uskossa taas hyvä kuolla.No katsotaan mitä luoja meille antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 17:04

Joululaulut sinänsä ovat ihan ok mutta kun soitetaan neljä viikkoa putkeen niin alkaa jo tympimään. No siitä ainakin huomaa sen että se hömpötys on nyt päällänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2009 - 18:26

Vaikka olisi luntakin maassa, niin ei silti tunnu. Joululaulut kuuluvat joulukuulle ja silloinkin aikaisintaan kuun puolesta välistä alkaen soitettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 19:14

Sitten jouluviikolla saattaa olla ihan kiva, nyt liian aikaista. Varsinkin joku hengellinen joululaulu eilen isossa kauppakeskuksessa kuulosti aika kornilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 20:09

Antaa soida, joulu on vain kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:08

ei ole kivaa, muutenkaan nuo joululaulut mainokset sun muut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 04:20

Onneksi en ole vielä sellaisessa kaupassa käynyt ja kotonakin riittää ihan normi värssyt. Kerhoa on jäljellä vielä pari kertaa ennen joulua joten varmaan ne siellä jossain vaiheessa raikaa...