Oletteko joskus ostanut jotakin kun on painostettu ? minä nyt jouduin uuden kännykän ostamaan kun vanha oli esihistoriallinen ...

Ja peijooni en nyt tätä uutta hienoa osaa käyttää vaikka miten ohjeita luen, Samsung player ultra 8 megapixels hybridi, jäi bluetooth päälle en osaa sitä nyt poistaa ja en kyllä paljon mitään muutakaan osaa tälle tehdä, enkä kehtaa perheelle myöntää miten pöljä olen tekniikassa, maanantaina pitää liikkeeseen mennä että pojat minua neuvoisi , salaa sen teen.

Avainsanat: kännykkä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 11:50

kärsivällisyyttä, loppujen lopuksi ne hienoudet on aika yksinkertaisia ja helppoja käyttää, kunhan ottaa aikaa oppiakseen

mua on painostettu lähinnä tuolla rättipuolella, ostamaan jotain uusia rytkyjä, joita en tunne tarvitsevani, harvemmin mutta kuitenkin joskus, sorrun

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 10:15

Kyllä me "vanhatkin" opimme.Se vain vie hiukan aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 10:25

Minulla on helppo kännykkä,kun en ole tekniikan ihmelapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 11:11

Ostamaan mutta akan jouduin ottamaan sukulaisten painostuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 11:24

Painostamalla en tee yhtään mitään, mutta omasta tahdostani kylläkin. Voin ostaa jotain tai tehdä jotain. Kyllä sinä sen uuden kännykän opit vielä. Kärsivällisyyttä se vaan vaatii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 11:57

Kyllä se siitä ajan kanssa ja kärsivällisesti;maarit,löysin sen Samsungin mallin ja on tosi hieno,liukukannellinen kaunotar.Opettele ensteks helpoin käyttö,normaalit puhelut ja tekstarit,ajan kanssa hienoudet mitä siinä on.
Mulla tuli uuden hankinta,kun entinen vanha malli kertakaikkiaan lopetti toimimasta.Nyt olen tilannut tosi nykyaikaisen käsiluurin ja "pelkään" samoin,etten opi käyttämään sitä,mutta katsotaan sitten kun se on kädessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 15:58

Just noissa kännyköissä on se, että joka malli on hieman erilainen, menee opetellessa aikaa ja hermotkin välillä.
Joskus jotkut kaverit ns. painostaa ostamaan jotain esim. vaatteita tai jotain hienoa hepoille, mutta pidän oman pääni mitä tarvitsemme ja mitä emme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 16:13

Kyllä olen moiseen joutunut alistumaan. Hommasin vähän yli pari kuukautta sitten vaimolle uuden puhelimen. Tosin painostus siihen tuli ihan omasta takaa. En enää jaksanut kuunnella sitä marinaa vanhan puhelimen vioista. Ihme kyllä sen uuden käytöstä en ole tarvinnut hänelle mitään ohjeita antaa. Hän on menestyksellisesti opiskellut sen koukerot eikä tunnu ongelmia olevan. Parin viikon käytön jälkeen sain jopa vähän kehuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 16:24

Nykyään en anna enää kenenkään painostaa itseäni ostamaan tai yleensäkkään tekemään yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2009 - 18:24

Juuri samasta syystä yritänkin etsiä mahdollisimman simppelin kännykän. Kun en edes tarvitse mitään hienouksia, niin miksi niistä edes maksaisin. Riittää että puhelut, tekstarit ja multimediat liikkuu ja kuvia saa ottaa. No tuo viimeinen ei olisi ihan välttämätön. Ilmankin pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:08

En ole mutta olen itse painostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 04:15

Samsung on väärä valinta jos haluaa ohjelmistoltaan helpon puhelimen.
Ota se vanha käyttöön - ei siitä kuitenkaan vaihdossa ole mitään hyvitetty.