Vanhapoikakaktusten yhdenaikainen kukkiminen?

Kahtena kesänä nämä kaktukset kukkivat minuutilleen samaan aikaan. ktso profiilikuvaa.Matka kuvissa lisää.Anteeksi,kun en osaa "linkittää"tai mitä se on.
Eikö luonto ole ihmeellinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 08:39

No johan on erikoisen näköinen!
Kyllä luonto on tosiaankin ihmeellinen että olivatten sitten
"poikien kellot minuutilleen samassa ajassa tyyliin: Hei, nyt onkin sitten kukan pukkaamisen aika":)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 10:36

Kävin katsomassa kuvan näistä vanhoistapojista,kauniita ovat kukat ja vielä kaksoset.Olet hoitanut heitä rakkaudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 11:21

Kauniita kaktuksia tosiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 15:00

Olen edelleen sitä mieltä kukat "ymmärtävät-surevat-iloitsevat" ihmisten lailla. Sanotaanhan että kukat nuutuvat tai perätä kuolevat jos emäntä on sairaana/kuolemaisillaan. Aamuisin minä juttelen kukilleni ja jos meinaavat "kiukutella" niin taidan pelotelle että kohta lennät roskikseen, jopa virkistyvät. Että tällainen tarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 17:18

komeita ovat ja harvinaisen yksimielisiä

tuossa se linkki :

www.napsu.fi/matkailu/matkak...j%C3%A4rvi
www.napsu.fi/files/images/M/...%A4rvi.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2009 - 18:21

Ne ovat kaksoset!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 19:20

Komeasti kukkivat! Muistanko oikein, että vanhapoikakaktuksen kukka tuoksuu hyvin voimakkaasti?