Huomenta napsulaiset. Mitä sunnuntaihinne kuuluu tänään?

Kategoriassa mitä vaan.

Lisätty: 22.11.2009 - 08:20

Lähden tästä kohta aamulenkille, kun on niin mukavan tuntuinen keli. Ruoka on uunissa ja sit taas iltavuoroon työhön. Onkin mukava fiilis lähteä, kun on empaattinen työpari vuorossa.

Avainsanat: lepo sunnuntai päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 04:04

Kävin moikkaamassa tyttären kanssa joulupukkia tai oikeastaan kahta sellaista. Jopa tytär ihmetteli kuinka nopeasti se ehti poron selästä valokuvausliikkeeseen...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 08:11

Huomenta sinullekin. Tänään vain nautitaan elämästä eikä tehdä mitään, kun en pikkuihmisiäkään nyt ole ottanut kun ovat vähän flunssaisia, syödään lasangnea ja luetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 10:30

Lepopäivän pyhittämistä, vanhuksia olisi tarkoitus käydä tapaamassa ja vien tuliaisiksi tuon eilen ostamani hyasintin. Täältä niitä saa aina uusia, mutta maalla ne useimmiten kasvatetaan itse kukkimaan sitten vasta jouluksi. Vitamiininhankintaa tuolla auringonpaisteessa pitäisi myös ehtiä harrastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 11:06

Katson hiihtoja telkkarista, valmistan ruokaa. Siinähän ne tärkeimmät. Ai niin, ulkoilen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 11:50

Tänään kiva päivä tulossa,menemme veljeni perheeseen iltapäivä kahville sinne on haettu äitini palvelukodistaan ja sisareni saapui sinne eilen Varkaudeta,sieltä menemme katsomaan anoppiani sairaalaan jossa on ollut rytmihäiriön takia hoidossa jo muutamanpäivän,tilanne on hallinnassa,mutta annettiin uusilääke ja nyt sen vaikutusta seurataan verikokein,kotiuttamista ei pidä kiirehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 12:34

Ulkoilua,ruoan laittoa ja tv:katselua.Ja ehkä kyläilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 14:05

Ihana ja aurinkoinen ilma.ajattelin jos laittaisin lakanat ulos kuivumaan.mutta en sitä tiedä kuivaako ne siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 14:44

herkuttelupäivä koska huomenna alotan dieetin, mutta ei tee mitään mieli mmhm :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2009 - 18:20

En olisi tuohon aikaan osannut sanoa mitä päivääni kuuluu. Nyt ilta on aamua viisaampi. Siivosin parit hajulukot. Sopivaa hommaa näin flunssaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 19:28

Pitkä kävelylenkki miehen kanssa ihanassa säässä, hyvää ruokaa, päiväunet, leipomista, lapsen kanssa touhuilua.