Nyt tuntuu LIISUKASTA.siltä ..että häipyy napsusta kokonaan???

Vai pidänkö pienen tauon..ja tulen uudestaan porukoihin??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 14:12

Jaa miksi sinä nyt sit meinaat häipyä? Toivottavasti tämä katkeruus ei minusta johdu. vaikka eipä ole minullakaan nyt helppoa.Mutta en halua silti napsua kokonaan jättää. jos ei mitään ihan pakko tilannetta tule eteen.En minäkään tänne aina ehdi tulla käymään. nyt varsinkin kun alkaa olla joulu kiireitä. Jos on vaikeeta niin sillon pitää tauko olla paikallaan.Mutta älä unhoita meitä Liisukka sitä minä nyt pyydän sulta. TOIVOTTAVASTI MEIDÄNKIN YSTÄVYYS SÄILYY.

Kysyjän kommentti

Ei todellakaan johdu sinusta..kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 06:47

Huomenta Liisukka. Mites sinä nyt noin? Pahoittiko joku mielesi? Minäkin olen ajatellut pientä taukoa, mutta ehkä elämä on tylsää ilman napsua...voihan sitä tauolla olla, mutta älä lähde kokonaan pois, ethän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 08:05

Huomenta Liisukka! Vajaalta napsu tuntuu jos häivyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 08:12

Älä mihinkään häivy, pidä päivän tauko vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 09:26

Pitkäaikainen napsuulainen. Pysy mukana vaan. Täältä on hävinnyt turhan monta konkaria,muuten napsu ei ole enää napsu jos aktiivisemmat jää pois.Hyvä on että uudemmasta porukastakin löytyy joitain aktiivisia henkilöitä joten se lisää napsun keskuteluja.pysy vaan mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 11:05

Mikäs nyt on liisukalle tullut? Älä nyt mihinkään häviä. Vai oletko niin kyllästynyt meihin, ettet kestä enää? Mutta jos siltä tuntuu että tauko auttaisi, niin sellaisen voit pitää. Mutta palaa takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 11:22

Minäkin olen pitänyt pientä taukoa kuten olette huomaneet teki hyvää. Niin kuin varmaan sinullekkin tekisi. Älä jätä meitä Lissukka !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 11:29

Pidä vain tauko,niin minäkin välillä pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 11:39

Jokainen tekee meistä niinkuin itse tykkää,taukoja tulee ja pitääkin tulla,eihän elämä voi olla pelkkää napsuttelua.Mukavaa viikonloppua Liisukka!
ps.Anonyymien "sanomiset"voit jättää omaan arvoonsa,HÖH!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 12:57

Älä ihmeessä häivy kokonaan! Minäkin pidin taukoa ja aika pitkäänkin kun oli paljon muuta tekemistä. Pidä vain taukoa ja tule sitten takaisin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 14:45

miksi meet pois??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 16:05

Minäkin käyn Napsussa just silloin kun itsestä tuntuu hyvältä. Mikään pakko täällä ei ole päivittäin olla. Joskus voi mennä viikko jos toinenkin ennen kun käyn katsomassa mitä täällä tapahtuu ja mistä ihmiset keskustelevat.
Eli älä hylkää kavereita kokonaan, mutta käy silloin kun hyvältä tuntuu.
Nettiriippuvuutta ei kannata hankkia täällä norkumalla, oikeat ihmiskontaktit ovat antoisampia ja tärkeämpiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 17:32

Pidä vain tauko. ^.^

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2009 - 18:18

Et sinä saa meitä jättää. On tämä napsu mennyt muutenkin tylsänpuoleiseksi joten sinun laistasi ilopilleriä tarvitaan. Huilaa hetki niin jaksat taas olla ilonamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 03:27

Tauko tuntuu hyvältä miltä tahansa foorumilta. Palailet sitten freshinä uusien ajatusten kanssa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 04:02

Olisin jakanut pisteeni niitä kerjääville jo aikoja sitten mutta direstoraatti ei sitä hyväksynyt.
Älä luovu kokonaan, ehdota ylläpidolle parannusideoita. Minun niitä ei kannata ehdottaa, en osaa kiroilla enkä haukkua muita tarpeeksi.