Onko teilläpäin "Jätskiautoja"...

...täällä ne huristaa kerran viikossa. Joskus olen miettinyt että millä hitsin oikeudella
ne autot saavat toitottaa niitä torviaan, kuuluu kahden kilometrin päästä kun ne
ulvottavat niitä torviaan. Tuohan pitäisi jo lailla kieltää. Enhän minäkään saisi mennä
myymään esim. karjalanpiirakoita autollani jossa olisi vaikka kramofoni ja savikiekko
pyörimässä vaikka karjalankunnailla säveltä.

Avainsanat: ärsyttäminen haitta melu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 03:19

Käyhän se.

On se tossa nurkalla pari kertaa kuukaudessa laulamassa. Outokummussa oli pihassa kun asuttiin kadun päässä mutta emme käyneet siellä koskaan, onneksi tytär ei sitä ymmärtänyt silloin kun oli niin pieni että "jäde-autohan" se siellä mörisee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 21:00

Kyllä ne täälläkin pimputtelee jonain päivänän viikossa,mutta älä vaan kysy minä päivänä eikä asiakkaista ole tietoa.
Pitänee olla elintarvikemyyntiluvat kunnossa,mutta mua ihmetyttää yks juttu:Miksi ei kenelläkään ole sitä tunnaria kännykän äänenä(ainakaan en ole kuullut),meinaan varmaan tulisi ympäristö vähintäänkin hulluksi kännyn soidessa?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 21:00

kyllähän nuo Kotijäätälön autot täälläkin lähistöllä kiertelevät, ilmeisesti kuitenkin ovat luvan kanssa kulmilla kilkuttelemassa

linkistä voit tarkistaa miten läheltä omaa rauhaasi käyvät häiritsemässä

pysakit.kotijaatelo.fi/cgi/k...i/athaku.w

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2009 - 21:44

Kyllä on. Ei siinä autossa mitään vikaa sinänsä ole - mutta se toitotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.11.2009 - 22:32

Tuossahan tuo käy talon kulmalla joka toinen torstai. Ei se tänne sisälle kuulu, jos ikkunat on kiinni ja telkkari auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 22:56

Eivät aja meidän nurkilla asti, onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 23:41

Plim pilm plom plim...Ei ole pitkään aikaan kuulunut ja silloin kun muksut oli pieniä piti mennä pihalle jottei tullut huono omatunto....Mutta onneksi ei nyt kuulu pihalta "KOF KOF".....Huuh,no juu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 23:41

ei ole täällä nyt kuulunut sitä kamalaa meteliä, titi titi tii, ti tit di di diii. oon kans miettiny että onko se laillista. sama kun mä perustaisin jonkun firman ja katolla ois kauheet kaijuttimet ja klo 8 aikaa talojen pihalla alkaisi kuulumaan, OO, OO, OO, OO, OO, Ostakaa kak kak kakkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 00:57

Pari vuotta sitten tossa pörräs semmonen kotijäätelöjuttu ihan pihakulmalla. Satuin sit olemaan kerran nukkumassa ja muutenkin vähän huono päivä. Heräsin siihen älyttömään koilotukseen ja menin keskustelemaan kaverin kanssa. Lopputulos oli: hän ei soita niitä ämyreitä enää niin kauaa ja niin kovaa ja minä ostin pari litraa vaniljajätskiä. Vaimokin oli erittäin tyytyväinen, jäätelöhullu kun on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 06:53

Käy se parin viikon välein täällä maallakin ja täytyy myöntää, että ääni on persoonallinen sekä kovanpuoleinen, mutta eihän sen tuloa muuten kukaan kuulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 12:36

Joka perjantai ilta ne pimputtaa sitä samaa sävelmää tossa parkkipaikalla.Ja on aivoihin ottava ääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 14:19

Kyllä niitä tämän tästä täällä liikkuu,mutta en käy sieltä jäätelöä ostamassa. Se ääni mikä siitä kuuluu on ohukaisen ja paksukaisen elokuva musiikki. Oletteko huomanneet toiset saman asian tai kuunellet sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 19:32

Joka toinen viikko se pilpatus kuuluu. Kovin harvoin tulee jätskiostoksille mentyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 19:54

Käy jätskiauto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:13

Käyhän se.