Viikonloppuvinkkiä Hgin kävijälle tai asujalle Kaapelitehtaalla www.visitestonia.com/fi/viro...itehtaalle

Aika säpinää Kaapelitehtaalla,käsityöt ja sapuskat hyvin esillä,vapaa sisäänpääsy.

Avainsanat: martin markkinat kaapelitehtaalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 09:01

Kävin lauantain avikka ennakkoon ajattelin että on paras vältää myyntitilausuuksia, edellisillä eli Kädentaito ym. -messuilla tuli avattua lompakkoa turhankin hövelisti.
Korkealaatuisiakin tuotteita löytyi Viro-tapahtumasta, pienet ostokset tein. Paljon väkeä, se häiritsee kaiken mahdollisen näkemistä mutta on ehkä hyvä niin.

Kysyjän kommentti

Näinhän se on,kävin lauantaina,ehkä silloin hiukan vähempi jengiä,syy miksi varsin menin oli yks ystävä standillä lauantaiedustustöissä ja pyysi tulemaan ja hakemaan kaffille,samalla katselin ympärilleni,kulut 0€

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 20:37

siinäpä olisi ihan hyvää häpeninkiä, mutta ...

näillä kulmilla on niin paljon muutakin säpinää ettei viitsi itseään stressata juoksemalla pää kolmantena jalkana tilaisuudesta toiseen

tällä kertaa virolaiset jää toiseksi