Mitä jääkiekkojoukkuetta kannatat ja miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 21:03

varisainen fani en ole, mutta entisenä Töölön Vesan juniorina Jokerit on edelleen ykkönen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 19:43

Kannatan saipaa olen samalta paikkakunnalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 19:46

Turhaakin turhempi homma, en kannata mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 19:47

Kannatan HIFK,stadilainen perinne ja junnun harkoissa seisonut kaukalon äärellä nokka punaisena yms.perinteita.Mikä sinun joukkue on ja miksi?

Lisätty: 21.11.2009 - 21:01

HIFK,se eka aito stadilainen!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 20:49

Hyvä Jokerit!(Entinen Töölön Vesa). Asuin joskus kauan sitten Töölöössä(Helsingin kaupungin osa) ja siellä teinini-iässä seurustelin pojan kanssa, jonka isoveli pelasi Jokereissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 20:50

Jyväskyläläisenä Jypiä kannatan. Hyvin on pärjännyt taloudellisesti "pienempi" joukkue kuin moni muu... tänään tosin hävittiin tiukassa pelissä Lukolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 21:01

En ole jääkiekosta innostunnu..että ei ole mitään suosikkia..mutta Kotkassa on Kotkan Titaanit..missä... tytäären tytär on fanina...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.11.2009 - 22:30

Jokereita minäkin kannatan, entisenä pitkäaikaisena Hesalaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 23:48

Kiekkoreipas Lahdesta kun sieltä syntyjäni mutta kyllä "urpon pallo"oli joskus kova juttu=sleepy sleepers vai mikähän se nyt oli....?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 00:00

Etelä-Savosta ollaan mutta silti mieltymykseni on Kärpät.
Muutama vuosi sitten tuli pojat pohjoisen ja pieksi koko porukan. Niin saattaa tapahtua uudelleenkin.
Hehkutan kelle hehkutan, vetoja en kuitenkaan lyö. (sitä ressukkaa on jo hakattu muutenkin aivan riittämiin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 01:02

hpk ,hyvät muistot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 12:22

kummallista kyllä en oikein mitään, vaikka urheilua seuraankin,
SM- liiga ei nyt jaksa innostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:13

Pelicans, Ilves, Tappara ja Kärpät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 03:10

Riippuu tasosta ja sarjasta mutta suunnilleen näin;
- smliiga Pelicans (TPS)
- mestis Kookoo (SapKo)
- suomisarja titaanit
- mutasarja ookoo
- ruotsi göteborg
- nhl en ketään

Kaikissa on pelannut lapsuuden tovereita/kavereita.