Anteeksi, ja saa onnitella: Ankkurin perheessä on nyt koira! - ja eikös ole mukavaa:):)

Lisätty: 22.11.2009 - 08:13

Hän on valkoinen paimenkoira - 9 viikkoa vanha.
Karvainen kaveri, josta kasvaa "Suuri Sankarikoira" aikanaan:) Potentiaalia luonteesta ja habituksesta löytyy kyllä: iloinen - avoin - utelias ja rohkeakin : erittäin "tervepäinen" pentu!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 19:58

Paljon onnea sinulle ja perheellesi! Valkoiset koirat ovat kauniita.

Kysyjän kommentti

Kiitos - kiitos kaikille! :):):)
Valkoiset koirat ovat kauniitä - näinhän se on eikä ehkä ympäristön mielestä niin "pelottavia" kuin nuo sakemanni sukulaiset:)
Paljon on opeteltavaa joka päivä mutta eiköhän tuosta ihan yhteiskuntakelpoinen kaveri saada aikaiseksi:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 18:35

Onnea kovasti koiranomistajalle.Mikälainen vipeltäjä siellä on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 18:42

Hau, hau sinne taapertajalle!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 18:54

Onnea toki toivotan. Opeta tälle uudelle perheenjäsenelle kuitenkin rajat joita ei saa ylittää. Lievää koulutusta päälle kun on puolivuotias ja sekin leikin varjolla. Pentua ei saa kurittaa koskaan, edes rumilla sanoilla, ehkä vain lievällä äänenpainolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 19:13

Lycka till!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 19:50

Voi onneksi olkoon uudelle perheenjäsenelle,kerrohan enempi!!

Lisätty: 22.11.2009 - 12:17

Voi VALKKIS!Onneksi olkoon söpöläiselle,onko Naros tai Urttu ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 20:08

Onnea vaan uudelle perheenjäsenelle, ilmeisesti sait kuitenkin ns. selkävoiton
tuossa koiranhankkimisasiassa, minä en ole vielä saanut voittoa. Niin kivahan
se koira vekkuli olisi nähdäkin vaikka profiilissasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 20:32

Onnea uudesta perheenjäsenestä..Älä anna liikaa valtaa koiralle..ala kouluttamaan...heti kun on koulutuksen tarpeessa..koira oppii hyvät kiltit ja tavat...kun jaksaa olla innokas kouluttaja...ei liian rankat..hiljaa hyvä tulee...niinkuin sanotaan.....Älä anna liikaa koiralle valtaa..sitten on sitä paha karsia pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 20:53

awww onnea! minkäslainen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 02:17

Onnea uudesta karvakorvaisesta perheenjäsenestä. Minkä rotuinen tyyppi teille tuli?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 14:13

Onnea koirulista toivottaa katti karvajalka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 17:35

Oww! Paljon onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 21:38

Paljon onnea koko perheelle uuden perheenjäsenen johdosta .Pitäkää hyvää huolta pikkuisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:14

Onnittelut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 19:16

Onnitteluni teidän uuden perheenjäsenen johdosta.Toivottavasti hän on saanut hyvän kodin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 09:37

Onnea karvaisen ystävän hankinnasta :)