Mitä radiokanavaa kuuntelet mieluiten? Perusteletko vielä vastauksesi, kiitos!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2008 - 10:28

yleä ja maakuntaradiota olen tottunut kuuntelemaan aamuisin. Aamutoimet sujuvat mukavasti kelloon vilkaisematta, kun on tottunut radion rytmiin, tietää missävaiheessa minkäkin asian aamulla hoidan ja milloin lähden työmaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2008 - 21:57

Näin ennen nukkumaan menoa vielä tässä vastailen: Iskelmäradiota kuuntelen, tulee niin mukavaa kotimaista ja miksei ulkomaistakin musiikkia, tosin välillä jäävät junnaamaan aina jonkin artistin kohdalle, että siinä olis heillä petraamisen varaa, jos soitetaan liikaa yhden artistin kappaleita niin niihin kyllästyy ja tulee päinvastanen vaikutus, alkaa jopa inhoon ko. kappaletta/laulajaa. Muute erittäin mukava ja rentouttava radiokanava, muitakin olis paljon, mut juuttunut tähän tällä kertaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2008 - 23:51

Yllämainittu vika taitaa olla vähän kaikilla radiokanavilla.

Itse kuuntelen Kiss fm:iä ja radionovaa koska molemmilla on loistavat juontajat, hyvät uutiset ja.. Noh, juttu luistaa!
Kiss Fmin pilapuheluita heräsi myös aamuisin kuuntelemaan, nykyään ne kaikki löytyvät youtbesta vaikka hakusanalla "kiss fm"

Lisätty: 27.07.2008 - 23:56

Anteeksi, Kiss fm on siis nykyään VOICE!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2008 - 11:13

Nrj:tä se on paras, sieltä tulee monipuolista musaa!!! sitä on kiva kuunnella bileissä ja muuten vaan kevereiden kanssa <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2008 - 13:16

Kuuntelen Energyä (nrj) , ja melkeimpä kaikki kappaleet jota sieltä olen kuullut ovat hyviä. Juontajat ovat ookoo, joskus mainokset alkavat pänniä. Yleensä teen aamutoimet kuunnellen aamupoikia anssia ja renneä, ja herätyskello pärähtää soimaan aina tasan kun uutiset alkavat, joten saan herätä kuulemalla jonkun kamalan uutisen ;)
Onhan tietysti usein myös hyviä uutisia. Se vaan on kätevää, kun uutiset kuulee siinä samalla.

Kilpailut ovat hauskoja kuunnella, ja jutut ovat yleensä hyviä. Kerran kuuntelin voicea, ja siinä oli melkein samallainen kanava, tuntuu ihan matkitulta. Sitä en kyllä enää toista kertaa kuuntele...

Jos olen kneella, kuuntelen Energyn nettikanavaa. hyvää kuuneltavaa ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2008 - 19:27

radio Peiliä. Sieltä kuulee paljon sellaista tietoa mitä ei tulisi aktiivisesti etsineeksi muuta. Uusinnat vanhalta ajalta ovat myös sympaattisia, eivätkä mainokset häiritse kuuntelua.

Musiikkia kuuntelen Radio Rockista. Nimikin sanoo miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2008 - 20:53

www.di.fm/

Lähteet:
www.di.fm/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 11:54

Inhoan radion kuuntelemista,mutta omaisen tähden Majakka soi meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 20:24

Voice ja iskelmä on parhaita. Niistä tulee parasta musaa.