Kuka osaa kertoa miten kirjoitetaan sotu norjaksi? Personnummer är felaktigt, det Riktiga är: ddmmyyxxxxx

Huomaa, että X merkkejä on 5 kpl. Suomessa 4.
Työnhakupaperi pitäisi lähettää spostina, vaan ei hyväksy sotuani sitten missään muodossa??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 12:46

1964 käyttöön otettu norjalainen henkilötunnus fødselsnummer (usein personnummer, vaikka tämä nimi tarkkaan ottaen tarkoittaa vain tunnuksen viittä viimeistä numeroa) muodostuu yhdestätoista numerosta PPKKVVNNNTT seuraavasti:

PPKKVV: Syntymäaika, päivä, kuukausi ja vuosiluvun kaksi viimeistä numeroa
NNN: Yksilönumero, miehillä pariton, naisilla parillinen
TT: Kaksi tarkistetta
Lue tarkemmin linkistä:

Lähteet:
koti.mbnet.fi/~thales/tarkme....htm#f-num

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 12:02

Mulla on muistikuva norskien henkkareista,että siinä on joku kirjain niinkuin ylimääräisenä,mutta enempää en tiedä.Pidempi on kuin meidän Xt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 12:12

Norjalaiset sotut on jakelutavaraa älä laita mitään sinne:
m.digitoday.fi/?page=showSin...=200824370

Minusta on kyseisen tiedon levittely edesvastuutonta. Syntymäaika =ikä täytyy riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 17:39

Ja liikaa kun laittaa niin enemmän saa kuin pyytää.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 02:27

Ota yhteyttä yritykseen ja kerro, ettei sinulla ole norjalaista sotua etkä voi lähettää hakemusta. En tosin ymmärrä, että miten sähköpostilla lähetettävä tiedosto voi vaatia jotain, joten taidat tarkoittaa kotisivuilla täytettävää kaavaketta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 08:52

Mielsesäni ei pidä laittaa henk.tunnusta sähköpostiin. On varmaan kotisivukaavkae jota tarkoitat.
Kokeile siten että jätät viivan pois, en tiedä päteekö tässä tapauksessa.
Täytyisi kyllä riittää kun kertoo syntymäajan.