Onko tämä tuleva suomi tv maksullinen vai näkyykö normaalissa kaapelitaloudessa?

En nyt välttämättä enää kymppitonnia katselisi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

X
Vastattu: 21.11.2009 - 01:20

Onttopohjaoy:n vastaus meni minulta hieman yli.. :(

En ole varma, mutta mainoksista olen käsittänyt jotta kanava tulee kaupalliseksi kanavaksi maikkarin ja nelosen rinnalle... :o

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 22:00

Suomen nykyinen asunto-osakeyhtiölaki ei tunne taloyhtiön hankkimaa laajakaistaliittymää. Laki määrittelee ainoastaan, miten taloyhtiön tulee hankkia kiinteistökohtainen kaapelitelevisioyhteys.
Uusi laki määrittelee myös taloyhtiön hankkiman laajakaistapalvelun. Taloyhtiöt voisivat päättää laajakaistan hankinnasta samalla tavoin osake-enemmistön päätöksellä kuin ne päättävät nykyisin kiinteistön kaapelitelevisioyhteydestä.

– Taloyhtiöt voivat sitten keskittää hankintojaan ja hankkia kaapelitelevision ja laajakaistan yhdeltä toimittajalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 05:59

Jos Tertsi on lukutaitoinen jota en näin aamusta ole tämän uutisen suhteen, niin lukee tästä;
fin.afterdawn.com/uutiset/ar..._jai_ilman

Wiki tietää, että näkyy kun lähetykset alkaa:
fi.wikipedia.org/wiki/SuomiTV

Lisätty: 21.11.2009 - 06:07

Kanavan kotisivu: www.suomitv.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 07:47

Ei siihen tietääkseni mitään korttia tarvitse,näkyy normaalisti kaapelitalouksissa anteneista en tiedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2009 - 10:23

Pianhan tuo nähdään. Toivottavasti ei ole yhtä hömppä ohjelma kuin tämä naisille suunnattu live.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 14:46

Osallistuin pari viikkoa sitten keskusteluun tästä aiheesta. Pitäs kuulema olla täysin mainosrahoitteinen juttu eli vapaa kanava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 15:32

jumpiksen linkistä katsottuna:
SuomiTV näkyy antenniverkossa koko Suomessa kanavapaikalla 33.
Kaapeliverkoissa kanavapaikka voi vaihdella operaattorikohtaisesti. Tarkista kanavapaikka omalta kaapelitelevisio-operaattoriltasi. SuomiTV aloittaa 18. joulukuuta.
www.suomitv.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 02:29

Unohtaisin lupa ja mediamaksut ja laittaisin joka (maksu) kanavalle kohtuullisen maksun. Viimeisen viikon aikana olen katsonut televisiota 0min joten mediamaksu on kohdallani täysin turha.