mitä vois tehdä kaakaonibseistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 20:37

näköjään vaikka mitä, en ole koskaan koeillut, mmutta esimerkiksi näin kertovat :

"kaakaonibsit ovat Ecuadorilaisia kuorittuja ja rouhittuja kaakaopapuja, eli 100% suklaata. Kaakaonibsit soveltuvat syötäväksi sellaisenaan, jälkiruokiin, oman suklaan valmistamiseen ym."

www.cocovishop.com/epages/Ka...ducts/1071

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 20:38

Pakko oli googlettaa ja ihmeiden aika;nibsit on olemassa,taitaa olla sama linkki kuin valperilla
www.cocovishop.com/epages/Ka...ducts/1071
samapa se.

Lisätty: 21.11.2009 - 01:28

Aikamoinen mixeri OPOYllä,mutta laittasisin vielä sipulin sijasta valkosipulisilppua;vois olla niin
kuin pisteenä I:n päälla,löytyis varmasti jonossa tilaa :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 22:05

Hapankorppua (kuitupitoista)
1 avokado
Siemensekoitus (auringonkukansiemen/kurpitsansiemen/cashew-pähkinä)
Kaakaonibsejä
Sipulia
Puhdistamatonta merisuolaa

Halkaise avokado. Varo kiveä. Suhtaudu puolikkaaseen avokadoon kuin leviterasiaan, ota tavaraa voiveitsellä ja levitä sopiva kerros hapankorpun päälle. Ripottele päälle pari hyppysellistä kaakaonibsejä, siemensekoitus, sipuli ja koko komeuden perään vielä sormellinen merisuolaa.

Mahtava aamupala! Ja jos vielä tahtoo varmuuden vuoksi ottaa rokotteen, saa tuon vedettyään ihan varmasti tilaa jonossa!

Vaude.....mikä kakku!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 14:39

Ei oo koskaan tarttunut korvien väliin moinen eväs. Täytyykin joskus askaroida ylläri keittiössä.