millainen ois hyvä "lattiasänky". eli tai patja, en halua korkeaa sänkyä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 20:12

Jysky myy sellaisia ilmapatjoja jotka täyttyvät parissa minuutissa kun töpselin seinään laittaa, ja tyhjentyvät myös samalla tavalla, meillä on pikkuihmisille sellaiset hankittu, ja vähän kinaavat kuka niihin pääsee nukkumaan kun pitäisi 3 niitä olla ja on vain 2, mieheni testasi yhden yön verran ja sanoi että on hyvä nukkua sen päällä, ja siivoojallamme on sellainen koko ajan käytössä ja kehuu että hyvä on, itse en voi niin matalalla nukkua on n.40cm korkea, sen yläpuoli on kankainen ja muuten muovinen, minä sellaisen muotoon ommellun lakanan olen siihen laittanut ja pysyy hyvin paikoillaan.

Lisätty: 20.11.2009 - 20:18

Sellainen 1 maattava maksoi n. 30€, niitä on myös 2 hengen patjoja , hintaa en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 20:32

Hommaa FUTON-patja tai futon matalalla alustalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 20:47

tuollaisia maaritin kertomia ilmapatjoja meilläkin on varavuoteina, tosi käteviä ja ihan mukavia nukkuakin (nim. kokemusta on),

Meille ne ostettiin muistaakseni Anttilan Kodin 1 :stä ja kahdenmaattava oli hinnaltaan muistaakseni jotain 45 €

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 21:11

Tosi hyvä on runkopatja ilman jalkoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2009 - 10:17

Rakennuta tai rakenna sellaisen oikean korkuinen laveri jonka päälle laitat patjan/patjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 02:16

Niinsanottu jenkkisänky on yksi vaihtoehto.
Voi olla korkea tai sitten vaan pari patjaa, jalkoja ei ole.