Moi,mä haluaisin poikaystävän...mut...miten sen voi saada?

Mä oon 10v ja haluisin jo saada poikaystävän koska mä haluisin jonkun joka tukee mua :) Eiks se oo et kaiken ikäiset voivat saada sen? Mut jotkut pojat ovat kuvailleet minua oudoksi...itteni mielestä en ole. *häpee*

Lisätty: 20.11.2009 - 18:49

Nää netti suhteet peleis on joskus aik tylsii.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 18:21

Mitäpä tuohon sanoisi - olet siis 10v ? Onko sinulla tosiaankin kiire?

"Poikaystävä" käsite on aika laaja - voihan sitä olla "poikakavereitakin" ja mikäpä siinä ja ihan kaveripohjalta.

Pojat ovat sinun iässäsi vähän sitä mieltä että tytöt on tylsiä" Ainakin useimmat...

Älä suotta hoppuile - on kamalan tylsää kun mm. media syytää mielikuvaa että jo 10v pitäisi olla ihan iso - tiedän että tämä kuullostaa tylsältä ja "tätimäiseltä" mutta kun asia on nyt vain niin että kannattaisi ihan oikeesti olla vielä 10v. Kyllä sitä niitä "pokaystäviä" ehdit vielä moneen kertaan hankkia - älä suotta ole huolissasi:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 19:00

Sinun kannattas olla tosi varovainen näissä "nettipiireissä". On ihmisiä jotka valehtelevat ikänsä.
Onko sinulla sisaruksia tai kavereita jotka tukisi sinua? Mä en nyt osaa sanoa että voiko poikaystävää niinsanotusti saada...minun nuoruudessa ei vielä tuon ikäisenä seurusteltu poikien kanssa, mutta jos nykyään nuoret jo seurustelee kymmenen vuotiaina niin sanon että ompas maailma muuttunut.
Ahkeroi vaan nyt koulussa ja harrasta jotain sinulle mieleistä harrastusta, kyllä niitä poikia sitten jossain vaiheessa rupeaa ympärilläsi pyörimään.
Et sinä outo ole jos kerta et omasta mielestäsi ole. Pojat katsos eivät vain aina tahdo ymmärtää tyttöjä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 20.11.2009 - 19:03

Voi miten sulosta. :P

Pojat kehittyy hitaammin, kun tytöt eikä kaikki silleen "kaipaa" tyttöystävää vielä tuossa iässä.. Kannattaa vaan rohkeesti puhua kundeille ja olla oma itsensä josko se oikea sattuis kohalle. =) Eihän siun välttämättä tarvitse seurustella, mutta voit silti hengata pojan kanssa ja pitää sitä hyvänä ystävänä?

Et muuten ole ainut jolla on sama ongelma, Napsussa on joskus aikaisemminkin joku nuori kysellyt samasta asiasta.. Ellet sitten ole sama henkilö. =)
Tsemppiä sulle ja muista ettet tapaa ketään nettipoikaystävää ilman äitiä, koska huijareita on PALJON! Luulenpa, että puhut Habbo Hotel suhteista.. Jooh ne on aika tylsiä. :D

Älä myöskään ole poikia kohtaan liian tunkeileva, koska jotkut voi hämmentyä sellasesta. :)

Lisätty: 20.11.2009 - 19:04

Juu et sä outo ole vaan me kundit ollaan outoja. :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 00:13

Voit vielä vain haaveilla poikaystävästä, koska tuossa iässä pojat eivät ole vielä kiinnostuneita tytöistä. Ole edelleen oma itsesi niin muutamien vuosien päästä joku kiva poika tulee varmaan juttelemaan sulle ja siitä se lähtee. Ystävien ja vanhempien tuki on korvaamaton, ota heiltä tukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 09:27

Tuota tuota, kun olin sinun ikäinen niin pojat olivat yök ja kaveerattiin enimmäkseen tyttöjen kesken. Tuki tuli kotoota, perheeltä ja tietty parhaimmalta kaverilta.

Kummalliselta maailmanmeno kuulostaa jos jo 10-v kaipaa poika/tyttöystävää että saisi tukea itselleen... pelottavaa.

Mutta, olet niin nuori että kerkeet myöhemminkin poikien kanssa seukkaamaan, joten turha nyt tuollaisia asioita murehtia. Olet täysin lapsi ja saat olla sitä vielä monta vuotta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2009 - 10:14

Haluaisit poikaystävän joka tukee sinua. Odota tyttöpieni vielä. Ei ikäisesi eikä vielä vähän vanhemmatkaat pojat sitä osaa tehdä. Nuoret pojat tarvitsevat itsekin tukijaa tuossa iässä.
Jos sinulla on mieltä painavia asioita, niin olisiko tyttökavereista ja oman perheen jäsenistä sinua auttamaan jos rohkeasti kerrot mikä mieltäsi painaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:03

mä oon 10v poka ja haöuan tyttöystävän

Lähteet:
vapaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2023 - 22:45

10-vuotias on mun mielestä liian pieni hankkimaan poikaystävää. Teidän ikäiset eivät osaa ajatella/tiedä kaikista asioista. Myös yleensä poikia ei kiinnosta tytöt ja samoin tyttöjä ei kiinnosta pojat. Ja jos te ootte ihastuneita 10-vuotiaina esim 6 luokkalaisiin niin sen ikäsiä ei yleensä kiinnosta sen ikäiset, koska te ootte aika pienii heihin verrattuna.