mitä pitäisi tehdä jos menee lomalle ja on eläimiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2008 - 21:03

Riippuu minne, miten, milloin, kuinka itkäksi aikaa, mikä eläin sinulla on jne.

Esim. Meidän kissa nukkuu aina kaikki automatkat, eikä valita melkein ikinä. Se on mukana miltein kaikkialla, koska on vielä niin pieni. Eläimillehhän on niitä hoitoloitakin. Tätini kissa taas jää aina kotiinsa, ja isovanhempani käyvät ruokkimassa sitä aina. jotkut eläimet taas viedään jollekkulle hoitoon. Jos sinulla on joku eläin joka syö vain kerran päivässä, tai tarvitsee ruokkia kerran päivässä, voit palkata tai muuten vain pyytää jonkun hoitamaan lemmikkiäsi. Joku lemmikitön saattaisi olla hyvinkin mielissään saadessaan hoitaa pikku vilistäjää! ;)

Itse ainakin kysyisin eläinlääkäriltä, tai joltain muulta asiantuntijalta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2008 - 18:30

Siis, mitä pitäisi tehdä jos lomapaikassa on eläimiä vai itsellä on eläimiä ja lähtee lomalle?
Tarkennatko hieman?

Lisätty: 27.07.2008 - 20:19

Jos kyse kissoista tai koirista, niin sitten tuttavilta/sukulaisilta kysymään (kuinka pitkä loma??´
Sittenhän on näitä kissojen, jne. kotileäinten "päiväkoteja"/hoitoloita, joihin voi lemmikkinsä laittaa, maksavat kuitenkin varmaan kivennäisii tai rupniitteja...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2008 - 19:05

Vie eläimesi jollekkin tuttavallesi hoitoon tai hotelliin.

Omistatko kotieläintä vai kysytkö muutenvain?
-Nimittäin tuollaiset asiat yleensä selvitetään kotieläimen ostoa mietittäessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2008 - 21:18

www.nekaros.com/koirahoitolat/

www.telehaku.fi/yrityshaku/y...rahoitolat

www.yrityshaku.net/yrityshak...inhoitolat

Jos on lehmiä tai muuta karjaa, kannattaa ottaa selvää maatalouslomittajista.
Maatalouslomittaja on kunnan palkkaama työntekijä, joka hoitaa maatilaa sillä välin kun maatalousyrittäjä on sairaus- tai vuosilomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2008 - 20:36

Eläinhotelli. Hyvin vaittu lemmikki:punakorvakilpikonna selviää parikin viikkoa.
Hyötyeläimet: lomitupalvelut, vuokratalli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2008 - 14:11

Kyllä lemmikit voi ottaa mukaan, jos asianomaiset rokotukset ovat kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 12:02

Lomaile jaihastele eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 17:24

Jos on koira tai kissa, niin ne kannattaa ottaa mukaan, mutta jos on jokin matelina, kani, jyrsiä tai jokin maataloeläin niin niille kannattaa hankkia hoitaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.08.2008 - 13:43

Eiköhän hyvät kamut auta tässä!!!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 02:19

voithan pyytää jotain ystävääsi hoitamaan lomasi ajan