Käyttekö kirpputoreilla?

Käytiin tänään äidin kanssa. Hän löysi taulun itselleen. Itse taas en osaa etsiä kirppareilta mitään. :)
Oletteko te kovia löytämään tavaraa? :)

Avainsanat: kirpputorit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 16:16

käyn jatkuvasti.
se niksi löytöjen havaitsemiseen on vain heittäytyä mukaan siihen tonkimiseen, saattaa jotkut kyllä katsoa oudoksuen kun olen melkein kontallaan siellä tavaroiden keskellä.
Kimppuun!

Kysyjän kommentti

Hyvä asenne! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 15:45

Kierrän kaukaa kirpparit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 15:50

hyvin hyvin harvoin, paljon harvemmin kuin asiaa täällä kysytään

paljon vastauksia löydät aikaisemmista kysymyksistä

www.napsu.fi/vastaukset/avai...kirpputori

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:27

Joskus. Viime kesänä viimeksi. Lähti mukaan puutarhatuoleja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:46

en todellakaan kuulu kirpparikansaan, matkoilla joskus ajankuluksi kiertelen kirppareita, mutta eipä juuri mitään ole tullut ostetuksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:51

Aina jos sattuu olemaan aikaa. Jotkut ihmiset karttavat niitä, en tiedä syytä. Olen onnistunut kierrätyskeskuksesta ostamaan muutaman kerran todella laadukasta tavaraa. Vähän ihmetyttää se miksi tuhotaan laadukkaita ja täysin käyttökelpoisia tuotteita. Niissä on toki paljonkin pelkkää rihkamaa mutta joskus sieltä löytyy todellisia "helmiä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 17:07

Todella harvoin, en ole oikein kirppari-ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 17:09

Käyn paljon kirppareilla. Jyvässeudulla voin todella suositella Jyväskylän Katulähetys ry:n ylläpitämiä EKO-CENTER - myymälöitä. Ovat, meinaan, uskoattoman monipuolisia vaatekauppoja. Ja kaikenlaista muutakin löytyy. Huonekaluja, kirjoja....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 17:18

Käyn usein. Tavallaisin ostos on pojalle Ankku Ankka-taskareita. Olen tehnyt myös joskus löytöjä, mm hyvinkin arvokkaita lasiastioita parilla-kolmella eurolla. Enemmän olen kirppareilla ollut kuitenkin myyntipuolella eli vuokraan silloin tällöin pöydän ja pistän kaiken tarpeettoman kiertoon. Meillä onkin aina pari isoa muuttolaatikkoa vaatehuoneessa sitä varten,että kaikki kirpparille joutava tavara heitetään niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 18:05

Käyn usein kirppareilla.Olen tehnyt mahtavia löytöjä.Mukaan ei ole tarttunut mitään krääsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.11.2009 - 18:05

Ei tule käytyä, kun ei tässä ihan lähellä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 18:56

En käy kirppareilla,täälä ei toteudu kirpputori periaate.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 20:12

Käyn aina kun mahdollista, hyvässä lykyssä löydän itseni sieltä piakkoin "töistä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2009 - 20:36

Sieltä pääasiassa käyn vaatteeni ostamassa. Joskus löytyy aivan uusiakin vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 20:46

Aniharvoin,kävin kerran ystävän kanssa,visiitillä Tukholmasta,hän oli listannut Hgin kirpparit ja yks mun lähellä.Seurasin mukana,mutta yleis-silmäyksen jälkeen jätin hänet penkomaan kasoja,missä mun mielestä tosi vanhaa,sotkuista kamaa,kuin joku olis tyhjännyt pitkään tyhjillä olleen kesämökin irtaimiston.Saattoi olla huono tsäkää tai mun nirppanokkaisuutta,mutta en osaa nähdä metsää puilta taikka onko(mun mielestä) vanhoissa vaatteissa huonoa karmaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 05:43

Epäsäännöllisesti. En niinkään etsimässä mitään erityistä vaan viettämässä aikaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 09:16

en käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 10:17

en juurikaan, joskus olen minuutin verran kierrellyt.
Tavaraa on ihan tarpeeksi, ja mitä siitä tulis jos vaikka sortuisin ostamaan jotain, vaikka ei ihan oikeasti ole mitään vailla. koriste-esineitä ei enenpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 02:10

Kerran viikossa Finel - Arabia - Sarvis siinä löytöosasto.
Toinen ryhmä on 90cm lastenvaatteet.
Tosin Joensuussa kirpputorit on surkeita jobbareiden paikkoja.