Onkos jouluvalot jo ikkunassa?

Meillä on yhdet kyntteliköt. <3

Avainsanat: joulu valot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 05:41

Kyllä on, sekä keittiössä että olkkarissa on kynttelikkö. Meidän esimerkin jälkeen alkoi muutkin rivarinaapurit laittaa valoja eikä nyt ole enää niin synkkää aamuisin.

Kysyjän kommentti

Meille kävi samallalailla. :)

Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 15:24

itsenäisyyspäivänä ensimmäiset valot ikkunaan , voipi olla että tänä jouluna jouluvalot jää laittamatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 15:43

ikkunoissa ei ole vielä jouluvaloja mutta parvekkeelle aijon laittaa valot tossa ensimmäinen joulukuuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 15:50

Mailla on talvi valoja.täällä kaupungissa näkyy tänään ilmestyneen yksi kynttelikkö eteisen piirongin
päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:17

Pari viikkoa vielä niin jos sitten hillitysti jokunen valo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:31

Ukkoni mielestä liian aikainen jouluvalojen laitto on sähkön tuhlausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:38

Se valonaru ja muut härdelit on kyllä lähtövalmiina mutta ei niitä vielä ole ripusteltu.
Kunhan tulee talvi niin ehkä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:47

pihan perällä aidassa roikkuu yksi talvivalo, joulun vempaimet vielä naftaliinissä

ps. lukihärön oivalluksia, ensilukemalla mielestäni kysymyksesi kuului : Onkos luuvalot jo ikkunassa?

meinasin jo siihen terävästi vastata, sitten kuitenkin luin kyssärin uudestaan ja niinkuin se oli kirjoitettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:58

Talvivaloja esillä ulkona mm. Onnelassa ja autokatoksen ritiläseinässä.Ulkokuusi saa valonsa sitten Itsenäisyyspäivän aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 17:19

Huomenna laitetaan parvekkeelle ns. räystäsvalot. Keittiön ikkunalla jo on sellainen ei kovin jouluinen kynttelikkö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.11.2009 - 18:03

Ei ole talvi- eikä jouluvaloja. Tuskin laitan tänä vuonna ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 18:11

Huomenna tarkoitus viritellä valoja parvekkeen kaiteeseen.Joulutähti pannaan ikkunaan luonnollisesti jouluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 19:01

En aikaista joulua tänäkäänvuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 20:16

Tänään otin esille ja tarkistin jotta kaikki toimii, ripustusta odottaen. Mieli tekisi laittaa jo kun näin pimeätäkin on mutta odottelen että naapurit laittaa ensin, ni sen jälkeen kehtaan ripustella jouluvaloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 20:28

Kyllä jarruvalot on autoni takaikkunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2009 - 20:35

Ei ole vielä varsinaisia jouluvaloja. Mutta yksi valokrassi on keittiön ikkunassa ollut läpi vuoden. Olen sitä polttanut jo viikon verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 20:36

Talvivalot palamassa tässä talossa läpi vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 09:16

ei eikä varmaan tulekaan ku ollaan pois joulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 11:48

Ei ole.Pitäisi tulla ensin lunta,että tuntuis edes siltä,jotta olis jouluvalojen aika.Ja yleensä laitan vasta kun on ollut joulunavaus!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 02:07

Ei sellasia klassisia jouluvaloja ole eikä varmaan tulekaan kun tavoite on olla jouluna jossain ihan muualla. Eiköhän taloyhtiön 20 hörhöpukkia ikkunoissa riitä.