Käykös Napsulaiset joka päivä lenkillä? ^^

Kävelyllä vai oikein juoksulenkillä?

Avainsanat: lenkkeiletkö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 15:25

enempi se kävelyä on, mutta kymmenisen kilometriä on se päivätavoite, kotioloissa onnistuu, reisussa sitten tulee lipsuttua

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 15:38

töihin poljen joka päivä tommoset 10km iltaisin kävelen välillä tunninkin jos sää sen sallii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 15:54

Satunnaisesti kävelen.Talvella hiihtelen lumiolosuhteiden mukaan.Hyötyliikuntaa harrastan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:11

Kävelen kolme kertaa viikossa 5 km, sauvojen kanssa.Päivisin kävelen tarkoituksella asiointimatkan.Edestakaisin ehkä n. 2 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:15

ei onnistu. ei vain mitenkään riitä aika tähän. nykyään noin 2-3 kertaa viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:17

Kun luomuvalo laskeutuu ympäristöön niin tällä hetkellä on menossa raivaushomma metsikössä.
Viilaan terän ja lähden ulkoiluttamaan raivaussahaa. Sitten joskus viiden tunnin jälkeen ei tarvii enää kysellä itseltään, että lähtiskö lenkille? Kamppeet on jokapuolelta läpimärkiä ja ainut halu on saada ruokaa ja päästä saunaan. Senjälkeen maistuukin jo uni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:35

En lenkkeile, yritän harrastaa hyötyliikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:48

pitäis joo,
tosissani aina välillä yritänkin,
kävelykin riittäisi, mut ku .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:59

Joka päivä en voi tai en jaksa, mutta pyrin kävelemään 4-5 kertaa viikossa. Joskus voin kävellä sitten pitkän lenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.11.2009 - 18:01

Sateeseen en lähde kävelemään, mutta muuten kyllä. Joten välipäiviä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 18:17

Pyrin käymään kävelylenkillä mahdollisimman usein ja uimahallissa lauantaisin sekä sunnuntaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 20.11.2009 - 18:29

+60km pyrin juoksemaan viikossa, mutta tälläisinä räpäkkäkeli aikoina se jää sinne ~50km...
Käyn kuitenkin lenkillä tarpeeksi, mutta salilla käyntiä täytyisi lisätä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 19:02

Lenkkeily on nyt taas jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.11.2009 - 19:31

lenkkeily rasittaa niveliä, käyn uimassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 05:45

2,5 tunnin kävelylenkit koirien kanssa päivittäin. Sen päälle tulee sitten se varsinainen liikunnan harrastaminen, jota tulee tehtyä sitten enemmän sisätiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 09:18

en käy. mut poljen kuntopyörällä melkeinn joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 09:21

Pyrin käymään päivittäin 1,5-2,5h lenkin köpöttimien (l. kävelysauvojen) kanssa. Salilla tulee käytyä myös pari-kolme kertaa viikossa, mutta ulkona liikkuminen on parasta:) Eli jos keli kehno, menen salille, muuten kävelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 19:34

Aina kun se on mahdollista.Joskus jopa kaksikin kertaa päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 20:36

ei nyt ihan joka päivä- tänään olin vaan punttarilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 13:12

Juu, muutama kilometri koiran kanssa. Muutenkin kyllä kävelen, mutta sitähän ei voi lenkkeilyksi sanoa. Kyllä koiran kanssa on paljon kivempaa! <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 02:03

En juoksulenkillä mutta joka päivä pyöräilen, kävelen, työnnän rattaita, pelaan pihalla yms. ja ihan varmaan kulutan kaloreita enemmän kuin moni päivän lenkillä käynyt.