Heissan! Tiedoksi kaikille napsulaisille sulkis elaa ja on playa del inglesissa, ilman nettia, joten olen harvoin katsomassa postit. Voikaa hyvin ja napsuillaan!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 15:01

kiva että kerroit, hätäsimmät jo huolestuivat, koitahan tarjeta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 15:11

Tarkoitus on tulla viikon kuluttua käymään kylillä!
Ainakin matka on maksettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:02

Olipas kivaa kuulla, että rankka vesisade eikä tulvat vieneet sinua. Naatiskele olostasi ja muistahan meitä täällä loskaisessa Suomessa kituvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:50

tere vaan,
naatiskele nyt sitten ilman paitaa,
me nähdään vaan sellaisia unia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 17:01

hyvä tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 18:57

Ok hyvää viikonloppuu sullee :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 18:59

Tosi kiva,et olet kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2009 - 20:34

Hieno homma. Uskon siihen, että vaikka aina et pääse meitä moikkaamaan, niin mielessäsi meitä muistelet. Oikein upeita ja muistiin jääviä päiviä sinulle sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.11.2009 - 23:00

Hienoa kun ilmoitat välillä itsestäsi, niin tiedetään että olet tallessa. Kiitosta vaan, ja pidä hauskaa siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 23:17

Mainiota sulkis ja kiva kuulla sinusta!Hankihan kotiin nettiyhteys,kuullaan saarien kuulumisia useammin!Pärjäilehän mainiosti,ilman paitaa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 01:59

No mitä muuta tähän voi sanoa kuin että että otetaan sille pari kotimaista koskenkorvanapsua. Huhut ovat siis vääriä, olet yhä vireessä.