Kysytty: 20.11.2009 - 12:30

Suomen-SähköOy, onko tuttu sähköntoimittaja?

Tälläisestä firmasta tarjottiin sähkö halvemmalla.Ei vielä syntynyt sopimusta.



Avainsanat: sähkö hinta halpuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Käyttäjien valitsema paras vastaus

Vastattu: 20.11.2009 - 15:08

ei ole tuttu nimi minulle eikä googlellekkaan, (olikohan tuo ihan oikein ?)


  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2009 - 13:09

Suomen Yritysrekisteri ei tunnustanut tuolla tavalla kirjoitettua:

www.suomenyritysrekisteri.fi...k%C3%B6+oy

Täällä lisää hauskuutta:
www.tiede.fi/keskustelut/tek...39605.html

Kuppalehden hakutulos:
www.kauppalehti.fi/5/i/yrity...ubmit.y=18


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 14:12

En ole ikinä kuullutkaan.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:06

Hyvä että kysyit. Tollanen on ainakin minulle täysin tuntematon yhteisö.
Tiedänpähän varoa jos tarjouksia tulee.

Olettamus ennen tutkintaa: taitaa olla joku mafiajuttu tai muutenvaan rahanpesujuttu.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 16:52

jos tosiaan nimi oli tollanen, pyydähän firmasta vähän tarkempia tietoja ennenkuin teet mitään muuta


  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 20.11.2009 - 19:19

Juu Suomen Energiayhtiö OY, tässä toiseen kysymykseesi kirjoitettu vastaukseni:





En tiedä mihin kysymykseen kysymyksesi liittyy, mutta olen myynyt puhelimitse kyseisen energiayhtiön sähköä Final Contact OY :ssa. Tästä on kuitenkin aikaa, mutta perusperjaate oli:

1. Myydä ärsyttävästi asiakkaalle sähköä naurettavin repliikein, tyyliin "Hei! Olemme huomanneet että maksat toivottomia summia sähkölaskustasi ja voimme tarjota teille mahtavaa plääplää pakettia 10% halvemmalla, pannaanko tulemaan?!" .. Puheluita täytyi tehdä pienissä kotteroissa ja pomo oli jatkuvasti hengittämässä niskaan ja kyselemässä paljonko sopimuksia on syntynyt. Meitä opastettiin, jotta nuo naurettavat repliikit täytyy kertoa prikulleen oikein ja jos asiakas sanoo esim. "Ei kiitos" niin täytyi jatkaa toista repliikkiä jne.. kunnes asiakkaalla menee hermot. Ei kovin mieluista hommaa. Työsopimustakaan en ehtinyt allekirjoittamaan, koska en jaksanut duunia 3-päivää kauempaa. :D Palkkaa en saanut näistä päivistä koskaan vaikka tein tunnissa keskimäärin yhden sopimuksen....

2. Muistaakseni idea oli myydä asiakkaalle 10% halvempaa sähköä ja tarjosimme myös jonkinlaista "hintatakuuta" ensimmäiseen puoleenvuoteen jolloin hinta ei missään nimessä laskenut eikä noussut, mutta meille kerrottiin jotta puolenvuoden jälkeen Suomen Energiayhtiö yleensä nostaa hieman sähkön hintaa, mutta sen täytyy ilmoittaa siitä asiakkaalle etukäteen puhelimitse. Positiivista tässä hommassa oli se, että meidän käskettiin ainakin kertoa asiakkaalle jotta kaikki sähkö on tuulivoimalla ja vesivoimalla tehtyä joten niistä ei pääse haitallisia päästöjä ilmakehään (tähänkin oli oma ytimekäs repliikki joka täytyi lukea prikulleen, myöhemmin nämä tietysti muisti ulkoa..). Meidän käskettiin myös valehtelemaan(ei tietenkään "valehtelu" sanalla), että valvoisimme jatkuvasti kilpailijoiden sähkönhintaa jotta voisimme tarjota asiakkaalle edullisimman mahdollisen sähkönhinnan.

Jos minulle soittaisi nämä nuorukaiset niin luultavasti kysyisin soitteletko Final Contact Oy:sta ja haistattaisin v****, koska niin katkera olen tuon firman toiminnasta...... Kaikkea ei myöskään soittajille kerrota, jotta voi olla että tuossa on jokin isompikin jippo taustalla, koska jos jokin energiayhtiö oikeasti voisi tarjota sähköä nuin paljon halvemmalla niin uskoisin jottei sitä millään puhelinmyyjillä myytäisi vaan pistettäisiin vireille kunnon tv kamppaniat....

Äsh, tulipas iso vastaus mutta en suosittele.. :D Koitan etsiä tuon sun ekan kysymyksen.


  Ilmoita asiaton vastaus
Tämä kysymys on suljettu, mutta voit edelleen vastata siihen. Et kuitenkaan tienaa pisteitä vastauksestasi tähän kysymykseen.

Vastaa kysymykseen

Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!

Rekisteröidy

Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
You may login with either your assigned username or your e-mail address.
The password field is case sensitive.

Ohjeita vastaajalle

  1. Vastaa esitettyyn kysymykseen.
  2. Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
    Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei".
  3. Noudata Napsun sääntöjä.
  4. Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
  5. Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
  6. Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
  7. Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.
Pieni hetki, sivua ladataan.